onsdag 10 mars 2010

Måleritips Pense/Viol och Påskkort från DT Lena

Hej på er alla besökare!
Här kommer fler måleritips med ProMarkers
från mig. Jag har målat en blå pense/viol och använt
mig av nedanstående färger.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

..................................................
Här kommer ett superduper fint påskkort från
DT Lena med Skogstokigas "Järnfönster"
"Bus som påskhare", "Stor Swirl"
"Minibiljett-Glad Påsk" och "Liten äggkorg"

Nästa måleritips blir kuvert/brev.
Imorgon visas ett påskkort från DT Ankie samt
att jag visar en bild av nya Skogstokiga motiv som har
kommit och nya motiv som är på väg.
Glöm inte att lämna kommentar
för att vara med i tävlingen.

Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

12 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Vilken bra hjälp man får av målartipsen att färgläggga

Påskkortet = superfint

Spännande med nya motiv imorgon

//anneli

Inga Larsson sa...

Lika roligt varje att starta upp din blogg...nytt måleritips och ett underbart kort till.Dagen är räddad//Kram

Cathrin sa...

Perfekt med lite tips!
Kortet är suuuuuper som vanligt.

Herre gud nya motiv nu igen?? Finns det inget stop på dej, fniss?

Kram Cathrin

Lena sa...

Tipsen till färgläggning är kanonbra. Ska blispännande att få se nya stämplar.
Påskkortet är supersött // Lena

Soulsister sa...

Underbart kort! Man blir verkligen inspirerad :)

Nya motiv....jisses....gäller att ta fram sparbössan ;)
KRAM

Pia sa...

så herligt påskekort og tak for fine malertips

Anonym sa...

Penséstämplarna är mina vårfavoriter, så nu kom måleritipset precis i rättan tid.Har faktiskt en kruka med minipenséer på köksbordet som motpol till vad jag ser utanför fönstret SNÖ SNÖ SNÖ. När ska allt detta kunna smälta ? Och imorgon kommer vårt nyinköpta växthus !!!!!! Från Skåne !!!
Kram Eva K

Gro sa...

Så fint med flere tips! Har nettopp fargelagt en fiol, men den ble ikke like fin som din! Må prøve en gang til.....
Lekkert kort, og så gleder jeg meg til å se nye motiv!

Anna J sa...

Nya motiv igen! =)Ser fram emot att öppna din blogg imorron...

Verkligen bra med färgläggningstipsen! Jag har stämpeln jordgubbsbus och ska prova att färglägga jordgubbarna som du visat. =)

/Anna

LenA sa...

Påskkort att bli glad över...måleritips att träna på....nya stämplar att se fram emot...man bugar och tackar!
Kram

Eivor/Ejja sa...

Superduper snyggt kort!!
Din färgläggning är ju så roligt att kika på, så fint det blir.

Hej från mig,
Eivor/Ejja

annkan sa...

Vilka härliga färger du färglagt med!!

Jaa, såg kortet i Lenas blogg- och det är superfint!!