onsdag 3 mars 2010

Kort från DT Lena och DT Petra/Paradise och mitt Skogstokiga hem

Hej på er alla besökare!
Här kommer ett tokcharmigt påskkort från DT Lena
med Skogstokigas "Påskkärring med höna"
och "Oval-Glad Påsk"

.................................................
Här nedan visas ett superdupercharmigt babykort
från DT Petra/Paradise med Skogstokigas
"Baby sover"............................................
Så här ser det ut där Skogstokiga jag med sambo bor.
Inrett i Afrikanskt och Asiatiskt samt i varma färger.
Bilderna nedan tog jag i sommras.
Jag är halvbohemisk av mig med ett stort
barnasinne. Mitt pysselrum består av vit inredning
för att jag ska få bästa möjliga ljus när jag
pysslar, ritar och målar.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size. Det var allt för idag.
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

23 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Härliga färger i ditt hem , känns så varmt o ombonat

Korten lika fina som vanligt.....

//anneli Mellstrand

Gro sa...

Flotte kort, og så moro å se hvordan du har det hjemme! Men det hadde vært enda bedre å se bilder fra hobbyrommet ditt!

L8 sa...

Svårt att tro att det bara är någon mil mellan oss när man ser de mysiga bilderna från ditt hem ;)
Kram

Petra/Paradise sa...

Jättefint påskkort från Lena!

Och snyggt du har det hemma =)

Hade velat se lite närmre bilder på ditt pysselrum ;)

Kramisar på dej!

Anita sa...

Hej!
Vilket fantastiskt hem ni har. Har ni köpt detaljerna på resor? Åh, där kan ni sitta och drömma tillbaka. Sakerna väcker minnen.
Jag vill också se ditt pysselrum. :o)
Ha det gott. Hoppas solen lyser på dej idag. Här är fantastiskt vackert med vyn över Visingsö.
Kramis

Gurkiss Scrappande sa...

Guu vilka underbart fina kort alltså..

KUL att få se hur det ser ut hemma hos dig. Riktigt snyggt och coolt :)

Kram Gurkiss

lambisoft sa...

Tack för svaret i min blogg. Jag har faktiskt ett litet block av just precis det pappret så jag tog trappan i fyra steg upp till pysselrummet för att testa i går kväll. Tack för tipset! Mysigt hem du har inrett, jag älskar färgerna.

lenascrappar sa...

Godmorgon!! Roligt att du delar med dig av dessa bilder...Vad mysigt du har det!!! det utstrålar värme!! Jag håller med föregående talare , jag vill oxo se ditt pysselrum!!! =)

Petras kort är fantastiskt sött!!

ha en bra dag!!


Kram Lena

Lena sa...

Så vackra kort och helt underbara färger i ditt hem. Älskar det!

AnkieG sa...

Jättefina kort och vilka varma härliga färger du har hemma. Vill i och för sig gärna se bilder på ditt pysselrum, det är så roligt.

chatrine sa...

Blir lite avundsjuk på ditt sköna hem.Vore kul att se ditt pysselrum

Chatrine

therese Lundberg sa...

Härlig inredning! Mitt problem brukar vara att ha en enhetlig stil i hela huset...

Vera sa...

Men shit vad läckert! Det var ovanligt färgstarkt och varmt hemma hos er- inte ofta man ser någon som "törs" släppa in sina intressen och färger på det där sättet!!
Men... som endel andra så är ju även jag intresserad av att se var DU sitter och skapar och kläcker alla idéer :)

Ha en bra dag!
Kram

Ellis sa...

Jättefina kort och vilket härligt hem du har! =)
Kram

LenA sa...

Ett härligt hem att längta till.....precis som flera andra ser jag gärna mer bilder från ditt pysselrum.....har man gett lillfingret o s v....!
Läckra kort, påskgumman är jättesöt!
Kram

Joan sa...

Rigtig flotte kort, og hvor bor du da bare hyggeligt :)

Pyzzlis sa...

Kanonhärliga kort, färger upplägg, jag helt underbara

Dot Scrap sa...

Super dejligt og sødt påskekort. Stemplerne er som altid i verdensklasse. Og designteam medlemmerne er så dygtige.
Dejligt med masser af inspiration.

Pysselfröken sa...

Hej! Roligt att du delar med dig av så fina bilder. Bebiskortet är så sött (och alla andra kort också för den delen). Kram

Anne sa...

Härligt påskkort! Tack för inblicken i ditt hem som utstrålar värme.
/Anne L

Anonym sa...

Så kul att se bilder från ert hem! Korten är underbara, blir avundsjuk på hur fint andra kan färglägga!
ninaerica

annkan sa...

Vad kul att få titta in lite i ditt hem. Mysigt ser det ut att vara! :-)

Åh, vilken söt påskkärring. Och bebiskortet..mmmm, säger jag bara.

Eivor/Ejja sa...

Sååå fint och härligt mysigt du har hemma!
Personligt och varmt.

Eivor/Ejja