lördag 6 mars 2010

Kort från Anneli på ScrappTorget

Hej hej på er alla!
Igår uppdaterade jag sliden med lite nyheter
och idag blir det Hem och Villamässa för min del.

Skogstokiga sponsrar ScrappTorget med stämplar
och hela teamet ska göra något av dem.
I tisdags var det Annelis tur att skapa.
Hon gjorde fyra stycken superhärliga och Skogstokiga kort.
Kort nr.1
Med Skogstokigas "Geting/Humla/Bi"

Kort nr.2
med Skogstokigas "Gunghäst"

Kort nr.3
Med Skogstokigas "Lillan sitter"
Kort nr.4
Med Skogstokigas
"Stor Mall" (som är grunden till själva kortet)
och "Söt liten Nalle"
Visst blev de fina!
Imorgon visar måleritips Jordgubbe!
Glöm inte lämna kommentar
för att vara med i tävlingen.
Skogstokiga lördagshälsningar
Petra

12 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Vilka stämplar du gör , kommer en beställning
Korten var också i min smak
Trevlig helg

//anneli

Cathrin sa...

Fantastiska kort, inget att snacka om, super allihop.

Hm, i mitt nya pysselrum får jag nog plats att ha symaskinen uppe och då kanske man kan testa att sy lite på korten oxå.

Kram Cathrin

Susanne Friberg sa...

Hejsan
Underbara kort,det är så härligt att se att inget kort är det andra likt,sprudlande kreativitet.
Vänligen Sanna Friberg

Anita sa...

Hej!
Jag gillar korten. Enkla och rena.
Ha en trevlig dag på mässan.
Kramis

bili sa...

Läckra kort, kort o gott.

LenA sa...

Här stämmer verkligen "Less is more",gillar allihop massor men favoriten blir nog nr1!
Kram

Petra/Paradise sa...

åååh! Anneli är så otroligt duktig!
Korten är superfina allihop =D

Trevlig helg på dej vännen!

KRamisar Petra

Soulsister sa...

Såg dem innan inne på Scraptorget och de är bara underbara!

kram

Gro sa...

Kjempefine kort, og nå må jeg visst inn og titte på nyhetene!

Eivor/Ejja sa...

Fina alster allihop!!
Mycket inspiration och det tackar jag för.

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Dot Scrap sa...

Sikke nogle flotte kort. Stemplerne er unikke og bare så gode til alle anledninger.
Skønne farver og papir der er brugt.

annkan sa...

Fantastiskt vackra kort av Anneli!!
Tokgillar det med gunghästen. :-)