fredag 12 februari 2010

Tävling och grattiskort från DT Petra/Paradise

TÄVLING!
Ni som lämnar kommentar i inläggen från och med idag fram
till och med söndagen den 21/2 har en chans att vinna ett
paket med 12 stycken stämplar från Skogstokiga.

OBS!
Två vinnare kommer att utses.
Alltså två vinnare kommer att få 12 stycken stämplar vardera.

Skogstokiga fyller nämligen 2år den 22/2.
Måndagen den 22/2 kommer jag att presentera
de båda vinnarna här i bloggen.

...............................................
Här kommer ett supercharmigt grattiskort
designat av DT Petra/Paradise med
Skogstokigas "Jordgubbsbakelse" och inuti
kortet finner ni även Skogstokigas "Minicirkel-Cool"

DetaljbildInsidan Glöm inte att lämna kommentar för att
delta i tävlingen.

Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

110 kommentarer:

Therése Lundberg sa...

RIKTIGT snygga stämplar!!! Alltid lika kul att kolla Skogstokigas sida eftersom den uppdateras så ofta med nya stämplar. Finns alltid nåt nytt fint att titta på! Och beställa... Tack för hjälpen med mina personliga stämplar!

Tracey Feeger sa...

Gorgeous card by Petra. Wonderful giveaway - thanks for the chance to win.
mwah
Trace

Dot Scrap sa...

Kære Petra
Super flot kort. Dejlige farver og detaljer, dine DT medlemmer er utroligt dygtige og kreative.
Hjertelig tillykke med fødsels-dagen.Det er nogle skønne og smukke stempler som man kan vinde.
Det er altid spændende at kigge forbi blog´en og blive inspireret af de flotte og sjove stempler og af de smukke kort.
Endnu engang tillykke.
Dorte aka dot-scrap

Gro sa...

Selvfølgelig vil jeg også gjerne være med i konkurransen! Gratulerer så mye med "fødselsdagen", Det er ikke så veldig lenge siden jeg oppdaget dine nydelige stempler, men jeg er vel allerede en av dine største fan! Og så er det så gøy at det stadig kommer nye motiver, samlingen min begynner å bli ganske stor nå. Jeg klarer jo ikke å la være å bestille når det kommer noe nytt...... De er jo bare superfine, veldig greie å fargelegge, og morsomme å lage kort med! Fortsett i mange år ennå, er du snill!
Klem fra Gro

Therese Petersson sa...

Alltid massor med inspiration på denna blogg! Kul!

Och så vill jag ju pröva mina chanser att vinna!

Anita sa...

Petra är suverän på att måla med akvareller. Kortet är perfekt. Likaså dina motiv. Hurra för er båda.
Kramis

Anneli Mellstrand sa...

Oj oj oj oj oj vilken vinst detta vill man ju inte missa vill gärna vara med i dragningen

Denna blogg är jag inne på varje dag, det är här jag hämtar min inspiration, använder nästan bara skogstokigas stämplar
Trevlig helg

//anneli

Cathrin sa...

Tjo hopp.....oj har jag sovit länge idag?? Här har det visst haglat in kommentarer redan.

Vilka fantastiska stämplar..me like...kul med lite annorlunda stil.

Och till slut Petras kort är ju bara så smaskigt läckert.

Kram Cathrin

Lotta sa...

Men vilka fina stämplar! Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Gurkiss Scrappande sa...

Himla snyggt kort Petra gjort, jag gillar hennes kreationer :)

Givetvis vill jag ta en lott om att vinna underbara stämplar ifrån dig.

Kram ifrån Gurkiss

Joan sa...

Stort tillykke med fødselsdagen.
I går modtog jeg mine første SkogsTokiga stempler og jeg glæder mig til at få tid til at lege med dem. Jeg har en fornemmelse af at man ikke kan nøjes med nogle få af de skønne stempler, så jeg krydser fingre for mit held til at vinde nogle flere :)

Kirsikka sa...

Wow!
Petra's card is gorgeous!ANd the prize too...
Ofcourse I'm in too =)

Susanne Friberg sa...

Hejsan
Det första jag gör,när Datan är igång, är att titta på din sida.
Och varje dag blir jag lika inspirerad,så härligt.
Vänligen Sanna Friberg

Anonym sa...

Dina stämplar muntrar alltid upp mig, hoppas på vinst.
MVH Anna

Yvonne sa...

JÄTTEmumsigt kort.
Fina stämplar, me like...
Ha en trevlig helg!
Kram//Y

Catrin sa...

Åh, så himla fint kort och stämplar! :)

Jessica E sa...

Verkligen jättefint kort! Och jättefina stämplar, klart man vill vinna dem!

Ciza Patricia sa...

Grattis i förskott på 2-årsdagen.
Vilka underbara stämplar. De vinner jag gärna. Vilka härliga kort man skulle kunna göra med dem.
Hoppas hoppas hoppas.

Ha en jättehärlig helg.
Kram

Kvinna 37 sa...

Jag är lite sent ute och har precis hittat dina underbara stämplar. Jag är helnöjd med de jag köpt hitills och planerar redan vilka jag ska köpa nästa gång Dessutom är jag väldigt tacksam för ditt tips till mig om pennor och färgläggning. Det är inte alla som skulle ta sig tid och svara på en sådan fråga! Suveränt.

Jag tittar dagligen på din blogg för att få lite inspiration. Är helt hänförd över vad ni kan åstadkomma.


//Nöjd kund, Malin

Jeanettes Hjerterom sa...

Heisann

Tusen takk for kjappe og imøtekommende svar man mottar fra deg.
Sitter litt i tenkeboksen over hvilke stempler jeg skal bestille, må prioritere litt regninger også.

Du har en nydelig og inspirerende blogg som jeg er innom hver gang jeg ser et nytt innlegg, eller når jeg trenger inspirasjon.

Jeg vil veldig gjerne være med og prøve lykken i din tevling.

Tvi tvi til meg.

Klem Jeanette

lotta.lindberg sa...

Grattis i förskott!!!
Helt underbara stämplar man kan vinna - såååå användbara.
Kram

Angelica sa...

Som alltid lika fina skapelser!

Pia sa...

det er de sejeste stempler, så søde motiver og noget helt for sig selv og hvem vil ikke gerne vinde. Super lækkert DT kort , de er altid flotte og inspirerende
knus Pia

Emily sa...

Fab card! Love the stamps, my first ones arrived yesterday and I can't wait to have a play!!

Jenny Källman, Stigtomta sa...

Jättefina stämplar alltid nya häftiga och söta stämplar vill gärna ha chans att vinna / jenny

Vera sa...

OJ.... givetvis vill jag vara med och tävla om dom där kanonfina stämplarna!
Passar på att säga GRATTIS på två-årsdagen..lite i förskott :)
KRAM Vera

Anonym sa...

GRATTIS! på 2 -års dagen. Hoppas det blir många lyckliga Skogstokiga år framöver som även vi få glädjen att dela med oss av.
KRAM KiA

Mag sa...

The card is really gorgeous !!! I love this cake stamp, so cute !!!
Hugs
Mag :)

Sivsko sa...

Er helt vild med de nye muffins stempler - takker for en fantastiks blog.
Krammer Heidi

Nickan73a sa...

Klart att jag vill vara med :-)

Nick sa...

Åh vad kul att få chans att vinna dessa fina stämplar. Jag gillar den här bloggen massor. Alltid något nytt och fint att kolla på. Dessutom får man så mycket inspiration. När man beställer är det alltid snabba svar och bra leverans. Tack för de sista stämplarna!!! Dopkorten blev superfina.

Ellis sa...

Underbart kort och superfina stämplar! =)
Kramar, Elenor

monica sa...

Helt UNDERBARA stämplar!!! Kortet är superfint, älskar Petras färgläggning!

Petra/Paradise sa...

WOOOOW!!
Vem vill INTE ha dessa urläckra stämplar?!?!!!!
Jag tänker då inte missa denna chansen!!
*lämnar mina snöiga fotspår här*
;)

Trevlig helg på dej gumman!!
STORA KRAMAR Petra

loke / viggen sa...

Gillar verkligen insidan
Enkel och snygg

Anne Lundstedt sa...

Som alltid - underbara stämplar. Är sugen på lite nytt nu. Många födelsedagskort finns på att göra-listan.
/Anne L

LenA sa...

Superfina stämplar, skulle sitta fint med lite nyheter på stämpelfronten!
Kortet, som alltid lika läckert, vill gärna bli det med skogstokiga stämplar!
Kram

scrappyjan sa...

What a Gorgeous card!! Love the colors sweetie!!
Thanks for a chance at your wonderful giveaway. Hugs, Janiel

anna sa...

Åh! Den här tävlingen vill man ju inte missa!!!
Sååå fina stämplar! =D

Kerstin sa...

skogstokiga´s sida gör andra scraptokiga! Hääärligt!

Åsa Odén sa...

Bomber & granater vad jag älskar "skogstokiga stämplar". Alltid lika kul att gå in på sidan och se nya skapelser. Blir sååå sugen på att göra kort. Super bra sida!

Åsa/asamia sa...

Superfint kort, och superfina stämplar. De blir bara finare och finare hela tiden.

Anne-Lie sa...

Superläckert! Jag gillar idén med tråden som går från muffinsen till knappen- liftvarning på detta!

Linda Horn sa...

Vilka underbara stämplar!!! Dom vill ju gärna flytta hem till mig!!

Kortet är sååå fint. Underbart läckra färger, passar så bra tillsammans.

Annika Nilsson sa...

Jättefina stämplar.
Klart att man vill ha en chans att vinna dom.

lenascrappar sa...

Åhh tusen tack kära du för brevet idag..jag blev tokglad!!! Du är bäst!! Stor kram till dig!!
Wow..riktigt fina stämplar!!! Jag tar såklart oxo chansen till att vinna dessa!!!

Jättefint kort av Petra som vanligt!!

Anne May sa...

Hei!
Alltid kjekt å titte inn i bloggen,mange flotte stempler.Det har jo blitt noen SkogsTogia stempler i stempelsamlingen min,jippi.
Kjempe god service og det liker jeg:)
Å vinne stempler hadde jo vært veldig kjekt:)

Ha en fin helg!

Ann sa...

Åh, skogstokiga stämplar är det bästa jag vet!!

Ann

Jennie Mared sa...

ÄLSKAR dina stämplar! Är inne så ofta jag kan för att hitta inspiration. Sliter så mycket jag kan på de jag har.

Marie sa...

så kul det hade varit om dina underbara stämplar fått flytta hem till mig! Jag lovar att ta väl hand om dom! ;-)
Ha det gott!

annkan sa...

Vilket supersnyggt kort av Petra!

Och wow, stämplarna var ju inte helt fel de heller. :-D

Klart jag vill ta chansen på dessa.

Lena sa...

Jättefina stämplar, hoppas på tur :)

Emelie sa...

Åh vilka fina stämplar! Skulle vara jättekul att få hem dem. Håller tummarna.
Tack för all inspiration!
//Emelie

Anonym sa...

Superhärligt kort i färg och form.

Cathrine A sa...

Fina färger, härlig bakelse, som vanligt med skogstokigas stämplar, som blivit ett måste.....

Tesa/Therese sa...

Grattis i förskott på 2-års dagen. Härligt kort Petra gjort. Hon är sååå duktig på att färglägga. Är gärna med tävlar. Tesa

Lena Katrine sa...

Oi! De stemplene var veeeldig lekre!!! Og for et flott kort - et skikkelig glad-kort i herlige farger :)

Ha en flott helg! Go'klem

Linda sa...

Underbara stämplar, och jättefint kort! Klart att man vill ha chans att vinna stämplar från er!

AnkieG sa...

Wow vilka fina stämplar, de vill man ju vinna.
Och kortet var ju underbart, man hittar ju inspiration här på bloggen varje dag!

Petra sa...

Grattis på 2 års dagen.
Superfina stämplar, de vill jag gärna vinna. På din blogg får man alltid så mycket inspiration.
//Petra

Viddan sa...

Wow! Vilken utlottning! Vill absolut vara med ;)

Cina99 sa...

Milda makter, det kan man kalla en skogstokig vinst så självklart vill jag "ta en lott" ;)

Alltid lika kul att se vad Petra hittar på med dina stämplar!

Gry-Heidi sa...

Hei :) Gratulerer med dagen som kommer :o)
Nyyydelig kort, og stemplene er bare utrolig herlige !
Blir gjerne med i konkurransen, tusen takk for sjansen til å vinne disse unike og flotte stemplene :)

Klem, Gry-Heidi

Gry-Heidi sa...

Hei :) Gratulerer med dagen som kommer :o)
Nyyydelig kort, og stemplene er bare utrolig herlige !
Blir gjerne med i konkurransen, tusen takk for sjansen til å vinne disse unike og flotte stemplene :)

Klem, Gry-Heidi

Anonym sa...

Provar väl turen. Men jag ÄLSKAR dina stämplar. Det är så kul att se alla nya stämplar du gör. Du är den enda blogg jag verkligen följer, dagligen. Du gör fina stämplar och har ett fint bemötande. Tack för allt du delar med dig. Kram kram Anzi

Anonym sa...

Glömde å säga Grattis grattis till två fantastisk Skogstokiga år. :-) Ser fram emot yttligare motiv.
Kram Anzi

Anonym sa...

Oj vad många som varit inne för att pröva lyckan. Dina stämplar är populära Petra och det med rätta, tycker även jag. Super !!!!
Hjärtliga kramar från Eva K

christine Schärfer sa...

Först grattis till 2års dagen. Och Petra är en av mina favoritdesign. Vad ska säga om hennes kort? Bara ett ord Jättefint! Och vem vill inte vara med på en sån generös lottning? Jag vill, jag vill...

Kram
Christine S

Anki T sa...

Jättefint kort av Petra och riktigt snygga stämplar!
Är gärna med i utlottningen och grattis till de 2 åren!!

sussies sa...

Wow, wow, wow, riktigt snygga stämplar!!! Helt i min smak och dom får gärna komma hem till mig! Håller tummarna hårt!!!

Kram Susanne

Elwa sa...

Å vilka fina stämplar! Helt i min smak... Nu håller jag tummarna för att jag har turen med mig.

Ann-Sofie sa...

Viftar med handen.
Vill vara med!
Ursnygga stämplar.

Lillemor sa...

Så vackra och användbara stämplar till 2-årsdagen!!! Jag tar gärna en lott och håller tummarna förstås!
Lillemor

Beccas pysselparadis sa...

Dina stämplar är helt underbara, alltid kul att kika in för lite inspiration! :)

joggemia sa...

Wow, vilket pris!!! Sitter nu här och håller tummarna tills tävlingstiden går ut.... =)

Anna sa...

Å va spännande! fina stämplar! :) *håller tummarna*

Anonym sa...

Grattis på 2-årsdagen, i förskott!
Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna så fina stämplar!
KatarinaR

bittan sa...

åååå,...dina stämplar är ju sååå underbara så jag tar en lott o hoppas på tur :-)

Hanne sa...

Jag har nyss, igår, hittat din blogg och redan fått massa inspiration!

Larisa sa...

I love the stamps. Thanks for the nice giveaway ))) I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Also I became a folloewr of your nice blog. Your works are really interesting and nice ))))

Lena sa...

Grattis till 2 års dagen. Tar en lott och hoppas på turen. Lena

Milo sa...

Wow!!! Vad generöst! =) De var helt underbara!! =)

Kram Milo

Ukka sa...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

Tygbiten sa...

Finns bara ett ord: Underbart!

Kram Tina

Lousan sa...

JätteFina stämplar.
Jag anmäler mig till utlottningen och hoppas på tur. :)

AnnikaS sa...

Vilka coola stämplar! Jag tar en lott och hoppas på tur.

tiza67 sa...

Hur underbara stämplar allra som helst!!

citronlime sa...

Underbart kort av Petra :) Och stämplarna ser helt lovely ut! *håller tummarna stenhårt*

Anonym sa...

Tack för en kannon bra blogg. Så fort man går in på din sida blir man så inspirerad och vill börja skapa på en gång. Har köpt en del av dina underbara stämplar och många fler kommer det att bli.

Pyssel Linda sa...

Tar mig en lott till de härliga stämplarna man kan vinna...

Hittade hit idag, men det finns ju massor att titta på så det blir garanterat fler gånger...

Linda sa...

Hipp hipp hurra hurra hurraaaa! =)
Underbara stämplar! De vinner jag mer än gärna! =)
Kram

♥Annes scrapperi♥ sa...

Underbara stämplar! Tack för chansen att vinna dessa!

Pernilla sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur!

Katarina sa...

Åh vilket härligt kort och pris så klart! Grattis på 2-års dagen!

Nilla sa...

Å vilka vackra stämplar, jag tar gärna en lott och hoppas på tur.
Kram
Nilla

Anonym sa...

Åh, vilka fina stämplar! Jag tar en lott och håller tummarna.

/Eva J

Valentina sa...

The card is really gorgeous ! Wonderful giveaway.
Greeting
Valentina

linaliten sa...

Vilka underbara syämplar och vilket härligt kort! :)

Anonym sa...

Pysseltokig som jag är kan jag inte motstå att delta i denna tävling :) Stämplarna är riktigt snygga!!

/Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Mia sa...

Å alla skogstokigas stämplar är ju för underbara och dessa lika så! Måste ju bara ta chansen att vinna dessa!! Kramar från Mia

Miapuh sa...

Snygga stämplar :D o jättefina kort Grattis :D

Pysselmaja sa...

Vilka snygga stämplar, jag tar en lott=)

/Emma

Ulrika B sa...

Vad snygga stämplar, jag borde nog försöka att ha några sådana i min samling.

Anneli sa...

2 år..tiden går fort, massor av fina tips och ideér får jag från Er! Tack!
Jag önskar givetvis vara med i er utlottning.
annelierson@hotmail.com

mliscreativehopes sa...

Vilka enormt fina stämplar, och så användbara! Jag tar gärna en lott:)
Stort grattis!
Mli

Pillan sa...

Ååh, jag vill jättegärna få chansen att vinna SKOGSTOKIGAS härliga stämplar!!! :-)
Kramis, Pillan

Monica =) sa...

Åhhh så vackra stämplar!!!
*tittar längtande igen och igen och igen...*

Grattis i förskott =)

Asksvart sa...

Verkligen jätte fina stämplar... så klart man vill vara med och tävla om dessa... :) Bara hålla tummarna och hoppas på tur...

Lena sa...

Jätte söta stämplar! Klart man vill chansa på att vinna!

Yuliya sa...

Many thanks for the chance to win this yummy candy!
I posted your candy on my sidebar, I'm a follower. http://gavkichavkiscrap.blogspot.com/