onsdag 17 februari 2010

Skogstokigt grattiskort från mig

Hej på er alla besökare!
Här kommer ett grattiskort från mig med
Skogstokigas "BärBakelse"
"Minibiljett-Istället för en blomma"
"Minibär", "Kille med brev"
"Etikett-Grattis på födelsedagen"
"Bakficka Large", "Bakficka Medium"
"Tag-Ja må du leva", "Tag-Grattis"
"Tag-Skål Hurra och Grattis"
I fickorna kan man även lägga presentkort, biocheckar,
sedlar, personlig hälsning, klubbor, minichokladkakor,
foto, trisslotter mm.
Glöm inte lämna kommentar för att vara med i tävlingen.
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

35 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Jätte härligt kort ,färger o motiv
Backfickorna kanon att stoppa i något

//anneli

Cathrin sa...

Jamen vad är det jag sagt....Du är ju helt makalös.
Helt fantastiskt vilket värarbetat kort.....JÄTTESNYGGT.

Kram Cathrin

scrappyjan sa...

oh this is adorable!! Ilove the colors!!
hugs, Janiel

Soulsister sa...

Superfyndigt! Tänk en massa små överraskningar i fickorna, genialt!

kram

Susanne Friberg sa...

Hejsan
Ytterligare ett kort som är gjort med stor omsorg.
Vänligen Sanna Friberg

LenA sa...

Skogstokigt läckert...bakfickorna är ju det bästa jag sett på länge....toppen!
Kram

Dot Scrap sa...

Verdensklasse.
Det kort er super lækkert både uden på og inden i. Forsiden er lige til at spise og det er så smart med lommerne inden i.

Tygbiten sa...

åh vilket läckert kort! Blir sugen på muffins, blir sugen på att scrappa och jag blir jättesugen på nya stämplar!

CreaRenata sa...

This looks gorgeous, Petra! Beautiful colours and great layout!

Gro sa...

For et flott kort, og så mange fine detaljer du har med! Likte også veldig godt fargene du har brukt!

Anonym sa...

Så fiffigt med dessa fickor att lägga saker i..så är ju hela kortet äv så läckert.. du är så på hittig...varje dag är din sida kula att titta på.//Inga

Anita sa...

Hej vännen!
Nu blir jag alldeles salig. Vilket fantastiskt kort. Kan inte du berätta vad du äter eller dricker för att idéerna pluppar upp sådär i skallen på dej. Du är ju helt makalös.
Är kortet till salu? I så fall vill jag köpa.
Kram på dej du milde skapare. c",)

Anonym sa...

Fantastiskt!
Jag blir så glad av att se dina kort :)
/C

Mag sa...

Gorgeous project and wonderful combo colors !!!
Hugs
Mag :)

Anonym sa...

Vilket roligt kort du gjort med alla detaljer! Och framsidan av kortet var super. Gillar alla dina muffins . Kram Eva K

Ellis sa...

Framsidan är jättefin och vilken spännande insida också! =)
Kramar

Joan sa...

Sejt drengekort i flotte farver. Nu fortryder jeg at jeg ikke bestilte baglomme-stemplet.... men det må jeg jo så gøre næste gang :)

Linda Horn sa...

Såg riktigt läskande gott ut!!! Tokgillar bakfickorna!!!

Milo sa...

Vilka fräcka jenasfickor. Smart idé!!!!

kram Milo

Anne sa...

Härlig färgskala!
/Anne L

annkan sa...

Jättefint- och vad fräckt med fickorna!! :-)

Heges lille hobbyverden sa...

Så stilig kort!!! Digger de jeans-lommene med tags i! Nydelige farger!

Klem Hege

Petra/Paradise sa...

WOW!! VIlket underbart kort med supersöta fickor och en mumsig bakelse! *dreglar lite*

Tack för inspirationen du alltid ger mig!!!
KRAMAR Petra

Anita sa...

Snyft att kortet var sålt. Tänk på mej om du gör nåt liknande. c",)
Jag har nåt till dej i min blogg.
Stor kram

Therése Lundberg sa...

Kul idé med fickorna! Perfekt att stoppa pengar i, och speciellt användbar till killar som är så svårt att göra kort till...
Therése

lenascrappar sa...

Tokfint och häftigt kort!!! Älskar blåbär...Jättebra med fickorna...

Tackar så heeemskt mkt för brevet jag fick igår!! Du är bäst!!!

Kram Lena

Gurkiss Scrappande sa...

Himla läcker både framsida och insida *nickar*

Stämpeln med blåbären är super fin.

Gillar verkligen jeans fickorna i :)

Kram Gurkiss

Lottas vrå sa...

Underbat kort!
Kul idé med fickorna och dess nitar.

Pia sa...

wow super rålækkert kort skønt motiv og farver

Eivor/Ejja sa...

Jamen hallåå!!! Hur finurligt var inte detta kort, jättefint!
Tar detta med mig och hoppas att en ev. liftning är ok.

Tack!

Eivor/Ejja
www.eivor.blogg.se

bili sa...

Jätteläckert kort! En sån´bakelse vill man ha, samt att man längtar efter sommaren. Läckra färger.

bili sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Viddan sa...

Lila är ingen färg jag föredrar men här blev det riktigt snyggt!! //Lena

Monica =) sa...

Fickorna är hur fina som helst!!!

Martina/Mimic sa...

Underbart kort. Fickorna var en häftig detalj!