tisdag 9 februari 2010

Skogstokig adressbok från mig och två Award's

Hejsan på er alla!
Lena skickade en adressbok till mig för att jag skulle
göra något roligt med den. Så här blev resultatet.
Och jag kan tala om att den var jätterolig att göra.
Glömde tyvärr att fotografera den innan jag började men
den var lila. Jag har klätt hela boken i grå/beige
och matt papper.
De skogstokiga motiven jag har använt är
"Prinsessan Bus med ballong", "Blomma"
och "Kuvert med hjärta"
Hoppas att ni blir inspirerade.
......................................
Jag har två awarder från DT Lena.
Tack min vän för dessa.
Stor kram till dig :O)
Jag ska berätta sju intressanta fakta om mig själv.
Här kommer de
1.Jag är kvällstrött och morgonpigg.
2. Jag är ett medicinskt under. Min mamma fick
en cysta, stor som en fotboll, bortopererad ur sin
mage när hon var gravid i femte månaden (med mig). Den
tog all min näring. Läkarna trodde inte att jag skulle
överleva. Och inte nog med det. När jag föddes hade jag
navelsträngen tre varv runt halsen.
3. Jag har huvudet fullt av bilder (men det
kanske ni redan vet
) så jag skulle kunna rita och
måla hela dagarna.
4. Lovar jag något så håller jag det.
5. Jag påbörjar inget utan att slutföra det.
6. Jag älskar att laga och att bjuda på mat.
7. Jag är en lejonhona och är otroligt mån
om mina nära och kära.Det var allt för idag.

OBS! På fredag startar tävlingen

Skogstokiga tisdagshälsningar
Petra

9 kommentarer:

Cathrin sa...

Ser en lila tråkig adressbok framför mej.....som förvandlats till en fantastik fin adressbok. Verkligen något för mej som letat läääääänge efter en snygg som man kan låta ligga framme.

Jag tror på att under kan ske och tur att du är ett av dem, men som du far runt med pennan så är det inte konstigt om du snurrade runt i magen, fniss.
Kramar till dej Cathrin

lenascrappar sa...

Åhhhhhh va fin den blev!!!! Väääldigt tjusig!!! Kul att du tog dig an den...

ja det var en dramatisk början på livet..håller med Cathrin att under kan ske..och vilken tur!!!
;-)...

Ha en kanondag!!

Kram Lena

Dot Scrap sa...

Hvilken skøn ide. Jeg kunne da godt tænke mig at eje sådan en smuk adressebog.
WAUW siger jeg bare.
Endnu en god og smuk ide.

CreaRenata sa...

Wow, this is beautiful!

Aunty Sue sa...

just love this image and card.

Soulsister sa...

Superfin!!!
Min son är liksom du ett mirakel, kanske därför jag tycker så mkt om dig :)

KRAM från mig

Ps: du glömmer inte din innestående middag här i Malmö va?! Ds

Viddan sa...

Mycket snyggt!!

Gro sa...

Lekker adressebok! Så fin ide!

Anne-Lie sa...

Det här är så fint! Nytt stämpelmotiv för mig -och jag tycker att jag har kollat riktigt noga :o) Ser fram mot fler fina alster i bloggen.