söndag 21 februari 2010

Målartips med Promarkers från mig och award från Anita

Hej på er alla!
Idag kommer ett målartips från mig.
Jag har valt att måla blåbär för det är många som fråga mig
om tips att måla det och idag har jag använt mig av
färgerna nedan på bilden. Jag kommer även
visa tips att måla lingon inom kort.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

...............................................
Glöm inte att lämna kommentar för att vara
med i tävlingen. Sista dagen är idag.
Imorgon presenteras de två vinnarna.
...............................................
Klicka på nedanstående länkar så får du lite tips med
Promarkers som jag visat i tidigare inlägg i bloggen.

http://skogstokiga.blogspot.com/2009/07/promarkertips-nr3.html

http://skogstokiga.blogspot.com/2009/07/maleritips-med-promarkers-nr2.html

http://skogstokiga.blogspot.com/2009/07/maleritips-med-promarkers-nr1.html

Den här awarden har jag fått av kära Anita.
Tack och en stor bamsekram till dig för den.Skogstokiga söndagshälsningar
Petra

32 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs på Söndagsmorgonen

Jätte bra tips hur man skall måla

//anneli

Henrietta sa...

Bra tips! Ska titta runt ordentligt!

Cathrin sa...

Alltid bra med lite tips!! Tack tack!!

Kram Cathrin

Susanne Friberg sa...

Hejsan
Jag tror jag fått något slags behov av att titta på din sida varje dag(kreativbehovet kanske)Tack för din inspiration.
Vänligen Sanna Friberg

Heges lille hobbyverden sa...

Takk for at du deler tipsene dine med oss! Dette var ordentlig bra forklart!!! Jeg finner fram Promarkerne mine med en gang!!

Klem Hege

LenA sa...

Tusen tack för tipset, nu är det träning och åter träning som gäller för att få det lika snyggt som du får!
Ha en skogstokigt bra söndag!
Kram

Therése Lundberg sa...

Tack för måleritipsen! Måste köpa fler färger, inser jag nu...
Therése

Soulsister sa...

Tack för tipset, du använder lite fler nyanser än jag, men jag ska definitivt leka lite mer med promarkersen efter detta.
KRAm

Pia sa...

tusind tak for male tips, altid dejligt.
knus Pia

Gro sa...

Takk for tips, det er alltid bra å få!
God søndag til deg, og takk for forklaringen på "pysselbok"!

Dot Scrap sa...

Tusind tak for det fine tip. Jeg har også undret mig lidt over, hvilke promarkers du brugte til de blåbær. Jeg har nemlig købt cupcake med blåbær fra dig, og nu kan jeg så lave de skønneste blåbær.
Tusind tak.

Anne sa...

Dina blåbär var vad som en gång fick mig att hitta till Skogstokiga. De är som alltid underbara. Ska nog plocka fram min första Skogstokiga stämpel...
/Anne L

Linda Horn sa...

Bra tips, tack!!

Mag sa...

Great tutorial, thanks for sharing !!! Colors are wonderful.
Hugs
Mag :)

Anna J sa...

Tack för all inspiration du sprider genom din blogg! =)
Alltid bra med målartips med Promarkers.
Kanon!! =)
Hälsn. Anna

Monica =) sa...

Tack för tydlig beskrivning -inser snabbt behovet av fler färgnyanser...=)

Önskar dej en gó söndag!!

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for maletipset :o)

Klem, Gry-Heidi

Kvinna 37 sa...

Å... nu kommer jag förhoppningsvis få till blåbären som jag vill ha dem! TACK så jättemcyket för tipset!

//Malin Levin

loke / viggen sa...

Tack för målar skolan!!

//Lena

Anita sa...

Hej vännen!
Oh, vad bra med målartips. Och du valde att visa på blåbär. Det kan ju inte bli bättre. c",) Tror faktiskt jag har alla nyanser. Här ska målas! Tusen tack för dina målartips. De är guld värda. Och jag blir så glad.
Ha en myssöndag.
Vi har gått en låååång promenad i vackra vinterGränna.
Kramis

Ciza Patricia sa...

Jättebra tips. Tackar. :)

//Ciza Patricia

Tygbiten sa...

Tack för tipsen, jag använder distresser att måla med men får inte riktigt till det som jag vill. Hm kanske skulle investera i Promarkers?

Veronica sa...

Jättebra tips =)

Viddan sa...

Jättebra med dessa tips!!!

annkan sa...

Tack för alla trevliga färgläggningstips!
Du förtjänar verkligen alla tänkbara awarder. Inte minst för alla dina underbara stämplar! :-)

Kram på dig.

Linda64 sa...

Tusen takk for kjempeflott tutorial på bruk av promakers

Ellis sa...

Vilka bra tips! =)
Kram

Anne-Lie sa...

Tack för superb "målarskola"! Jag fick nya idéer för hur ja gska använda mina ProMarkers (förövrigt Guds Gåva till kortmakaren ;o) ).

lenascrappar sa...

Hej hej!!

Du är verkigen proffsig på att måla och jag är jättetacksam för alla tips...ibland får man inte till det och sen ser man hur du målat och allt faller på plats!! =)

Verkligen gulligt att du delar med dig av tipsen!!!

Kul att du gillade "överraskningarna"..den ena är ju dock grymt sen..skulle ha landat hos dig tidigare men det blir inte alltid som man tänkt...huvudsaken är att du fått den!!! Bara en kul grej...

Kram på dig!!

Eivor/Ejja sa...

Färgläggningen är mycket bra och fint gjort, du är duktig! Tack!

Eivor/Ejja

Gurkiss Scrappande sa...

Super snyggt och tusen tack för detta tips :)

GRATTIS till awardet det värmer alltid :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Johanna sa...

Superbra tips! Är precis ny på Promarkerfronten så det är spännande att lära sig!