söndag 28 februari 2010

Fyra kort designade av DT Anna med Skogstokigas äldre motiv och mars månads DT

Hej hej alla besökare!
Här kommer fyra superläckra och jättefina scrapkort
från DT Anna med Skogstokigas äldre motiv.

Kort nr1 med Skogstokigas "Busig Skogsfamilj"

Kort nr.2 med Skogstokigas "Drake"

Kort nr.3 med "Dansande Tjej" Och kort nr.4 med "Charmigt brudpar" Jag vill tacka Anna för alla fina alster vi fått se
under februari månad med en stor
bamsekram.
.................................................

DT-teamet för mars månad är
Ankie
Lena
Petra/Paradise
och jag själv.
....................................
T Ä V L I N G
Lämna kommentar här bloggen
från och med idag tom söndagen den 7/3
En vinnare dras och vinsten är
en överraskning från Skogstokiga.
Vinnaren presenteras här i bloggen
måndagen den 8/3
....................................
Det var allt för idag.
Skogstokiga söndagshälsningar
Petra

36 kommentarer:

Soulsister sa...

Så underbara kort Anna, vilken avslutning! Älskar din färgsättning och detaljerna.

Ser fram mot att se vad Ankie kommer skapa
Ha en härlig söndag allesamman!

Anneli Mellstrand sa...

4 fina kort, stämplarna på det första kortet gillade jag

Trevlig söndag

//anneli

Susanne Friberg sa...

Hejsan
För mej är det bara ett måste att titta på din sida,och alla underbara kort,varje dag.
Vänligen Sanna

Terese sa...

Jag älskar busig skogsfamilj-motivet. Jättefina kort allihopa!
//Terese

Yvonne sa...

Superfina kort har Anna gjort
under månaden//Y

Anna Smid sa...

Alltid lika kul att kika in här i bloggen! Man får så otroligt mycket inspiration av alla fina alster som läggs upp!

Dot Scrap sa...

Alle kortene er bare så flotte med hver deres smukke detaljer.
Det er nogle skønne rolige farver der er anvendt.

Inga Larsson sa...

Vilka härliga kort..man blir inspirerad. Tittar in på sidan varje morgon det första jag gör.
Ha en bra söndag//Inga

Joan sa...

Skønne, skønne kort; flotte detaljer og dejlige farver :)
Det er altid spændende at besøge bloggen.

Gurkiss Scrappande sa...

Himla fina och härliga kort :)

Ser fram emot att få se vad som kommer skapas under mars...

Kram Gurkiss

Eva sa...

Måste bara säga att stämplarna du gör är underbara! =)
Mvh Eva

Åsa Odén sa...

Vill passa på att tacka för en underbar sida ligger naturligtvis under favoriter...Hoppas så klart på att vinna. Brukar bombardera min väninna med kort så fort jag köpt skogstokigas stämplar. Hon tycker motiven är suuuuper fina. "Gör någon glad, skriv en rad."//Åsa

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så härligt fina kort och stämplar!

carina sa...

Man blir glad av alla fina kort..är nyfrälst av detta nöje så hoppas på tur...carina

Cathrin sa...

Tack till Anna och Välkommen till Anki.....ny stjärna för mej, spännande.

Tävling?? Jo tack jag hänger på.
Kram Cathrin

Mag sa...

Wow stunning creations !!!
Hugs
Mag :)

AnnikaS sa...

Ska bli spännande att se vad de nya DT tjejerna hittar på med dina fina stämplar.
kram Annika

Anne sa...

Skogsfamiljen är en av mina favoritstämplar. Den är så underbar. Funkar på så många olika kort.
/Anne L

L8 sa...

Så du förstod min lilla vink... ;)
Hade det inte varit för att jag som vanligt var ute i sista sekunden så skulle jag mailat dig tidigare och kollat om det gick att lösa. hihi En passande pyjamasparty stämpel har jag inte lyckats hittat någonstans.
Kram

Anonym sa...

Oj, det är så fina kreationer här hela tiden. Önskar man hade råd att köpa alla stämplar, för de är verkligen fina!
ninaerica

Therése Lundberg sa...

Underbart med skogstokiga inspirationer, som vanligt

Ellis sa...

Jättefina kort, tjejen med gitarr var klart fin! =)
Kram, Elenor

Ullkika sa...

Första gången jag hittade hit & blev så glad... sååå mycket härliga stämplar. Väljer ni ut nya Dt för varje månad? Hur kan man bli det?
La upp denna sida på min blogg om det är ok!??
KramiZ Ullkika

Petra/Paradise sa...

Korten är superfina!! Härliga detaljer i dem alla å stämplarna är ursöta!! <3

Undrar vad det är du lottar ut!! *nyfiken som en strut*
Tar mer än gärna en lott!! (fler om jag får) :P
Och hoppas på tur!!

KRAMISAR!!

LenA sa...

Fyra härliga kort på rad...vilken avslutning på månaden!
Ser med spänning fram mot kommande och tar chansen att få en skogstokig överraskning!
Kram

Lena sa...

Åh, vilka härliga kort. Superfina!

Anita sa...

Vilka fantastiska kort. Jag blir alltid så imponerad av skapande och hur olika dina motiv ter sej på olika kort.
Kramen

Jennie sa...

Så underbara kort och så mycket inspiration, ha det bra i solen!

Jessica sa...

Verkligen jättefina kort allihopa!

bili sa...

Otroligt vackra, talande kort. Fina färgkombinationer. Något utöver det vanliga.

Pyzzlis sa...

Så fint kort... Dessa stämplar är bara helt udnerbara..

Familjen Karlsson sa...

Åh, vilka härliga vårkort! Man kan nästan känna vårkänslorna komma smygande trots all snö!

Marica sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla =) Såå fina kort du gör.

annkan sa...

Vilka härliga kort allihopa!

Kul att se lite äldre stämplar med. :-)

Petra sa...

Underbara kort allihop. Mycket fina färger.
Stämplarna är fantastiskt fina, mycket fin inspiration härinne.

Henrietta sa...

Här finns alltid så mycket roligt att titta på!