måndag 22 februari 2010

De två vinnarna är....

... Gurkiss Scrappande och
Pia Bau
Ni två har vunnit var sitt stämpalkit från
Skogstokiga av 125st deltagande
Stort grattis till er!
Maila mig era adresser till
svenssonsvenssons@hotmail.com
så kommer vinsten till er med posten.
.........................................
HURRA!!! Idag fyller mina Skogstokiga motiv 2år.
Jag vill även skicka en kram er alla för era härliga och goa
kommentar. Skulle gärna bjudit er alla på fika.
..........................................
Här kommer ett tokläckert grattiskort från DT Lena
i härliga färger. Hon har använt Skogstokigas
"Tårtbit", "Etikett-Grattis på födelsedagen"
"Cirkel-40" på kortets framsida och "TulpanBus"
och "Etikett-Med en enkel tulipan" på insidan.Det var allt för idag.

Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

15 kommentarer:

Henrietta sa...

ttis på födelsedagn!! Tänk vad fort tiden går!
Kram Henrietta

Soulsister sa...

Grattis till vinnarna!!!

Underbara kort
En stor förkyld kram från mig

Cathrin sa...

Grattis till vinnarna och GRATTIS till På Skogstokigas födelsedag, hurra, hurra, hurra,hurra.
Ja det är bara att bjuda så kommer jag som ett skott och smaskar tårta.......för det blir väl tårta?

Ha en kul dag kram Cathrin

Susanne Friberg sa...

Hejsan
Grattis till Skogstokigas 2 årsdag.
Och tack från mej,ledsen att jag inte vann de fina stämplarna.
Vänligen SannaFriberg

Anita sa...

Hej du milde skapare!
Grattis till vinnarna och ett stort grattis till dej Petra med din fantastiska sida. Lyckan var total när jag hittade dej och fick köpa dina underbara stämplar. Jag besöker dej varje dag och det är underbart att få ta del av allt fint som tjejerna och du gör.
Lycka till med framtida skapelser.
Stor grattiskram från Anita

Gurkiss Scrappande sa...

Underbart kort :)

STORT GRATTIS Skogstokiga motiv på 2års dagen.

Wiiihiii jag vann *JIPPI*
Oooh jag är så glad att jag hoppar och dansar här :)
Vilken underbar start på denna sportlovsvecka *wiiii*

Tusen tack för denna chans att kunna vinna de underbara stämplarna.

Kram Gurkiss

LenA sa...

Stort GRATTIS på 2-årsdagen!

Lika stort GRATTIS till de båda vinnarna av stämplarna....vilken lycka!

Kram

Sindra sa...

Stort Grattis på 2-årsdagen! :)

Stort Grattis också till vinnarna! :D

lenascrappar sa...

Tjohooo...hipp hipp hurrraaaaa!!!! Grattis på 2-årsdagen från mig!!!

Massor med grattiskramar!!!

Och grattis till vinnarna i tävlingen!!

Kram Lena

Jeanettes Hjerterom sa...

Grattis med 2 års dagen.

Og ikke minst gratulerer til vinnerne - kjenner jeg er kjempe misunnerlig på dere som vant så herlige stempler.

Ha en nydelig uke.

Klem

Pia sa...

stort kæmpe tillykke med 2 års dagen, det er nogle helt vidunderlige stempler du laver , og jeg er rigtig glad at jeg er en af de heldige vindere.
varme knus Pia

Dot Scrap sa...

Så lækkert lige til at "spise".

Tillykke til vinderne....og tillykke med fødselsdagen. Håber der bliver mange mange flere.

Ellis sa...

Grattis på födelsedagen och grattis till vinnarna! =)
Kram

Anonym sa...

Grattis från mig med en dag för sent. Du är toppen för oss alla scrappare med dina fantastiska motiv. Ha det gott !!!
Kram Eva K

annkan sa...

Grattis till båda vinnarna!

Och Grattis på 2-årsdagen, så här lite i efterskott!

Kram.