torsdag 25 februari 2010

Babykort från DT Lena och Måleritips från mig

Hej på er alla besökare!
Här kommer ett tokcharmigt babykort från
DT Lena med Skogstokigas "Baby Sover"
och "Tag-Sov du lilla videung"

Här kommer måleritips med ProMarkerspennor
från mig. Motivet är Lingon och jag har valt
nedanstående färger.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

Det var allt för idag.

Snart visar jag tips på att måla ansikte
och rosiga kinder.

Skogstokiga torsdagshälsningar
Petra

10 kommentarer:

Gro sa...

Nydelig kort, og takk for maletips!

Cathrin sa...

Hej! Ja det är verkligen tokcharmigt Lenas kort.
Kram i snöyran! Cathrin

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte gulligt koty...

Tusen tack för tipset hur du färglägger lingon :)

Kram Gurkiss

Anita sa...

Åh, vad bra att du har målartips.
Jag vill bara ha mer och mer. Tänk om du kunde göra en liten bok. :o)
Visst vore det bra? Finns ingen på marknaden vad jag vet.
YouTube filmer kanske?
Samla dem gärna i en egen länk på din sida.
Ja ja, jag ska sluta nu.
Men du är ju bäst på att måla med pm och jag är sämst. c",)
Kramis på dej.

Anita sa...

Oj, du har visst redan lagt länkar. Tusen tack.

Swaantje sa...

What fabulous card Petra.
So cute is the little image.
Great colours..
Fantastic work.

Your blog is great ;o)
Have a nice day.
Greetings
Swaani

Mag sa...

Oh wow, grgeous creation, colors are so beautiful !!!
Thanks for the colouring tips.
Hugs
Mag :)

annkan sa...

Supersnyggt!!
Gillar dina tips. :-)

Ellis sa...

Superfint kort! =)
Kramar

Petra/Paradise sa...

Tack gumman för färgläggningstipset! Precis vad jag behöver nu i pennval´s-tider ;)

Kortet är fantastiskt sött!!

Älskar den stämpeln! Så användbar nu när det ploppar ut bäbisar till höger å vänster! :)

kramisar