måndag 11 januari 2010

Skogstokigt kort med Flicka och Pojke med hjärta

Tjohejsan på er alla!
Här kommer ett Alla Hjärtans Dag-kort från mig.
Här nedan ser du framsidan. Där har jag
använt mig av Skogstokigas
"Pojke med hjärta", "Flicka med hjärta"
och "Minibiljett-Hjärtan till dig"

Pappret i bakgrunden är helt bedårande.
Tack du kära tjej som skickade det till mig :O)

Här nedan är insidan av kortet. Det är dekorerat med
Skogstokigas "Stor Swirl", "Cirkel 14/2"
och "Hjärtan i kruka"
Det var allt för idag.
Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

14 kommentarer:

Cathrin sa...

JAG ÄR KÄR........i ditt kort.
Guuuuud så fint.
Kram Cathrin

L8 sa...

Vilken läcker färgläggning!! Det grå och röda blir sååå snyggt ihop. Och bakgrundspappret är helt perfekt!
Kram

Gro sa...

Et nydelig kort! Du er så flink på fargelegging, hva bruker du?

Petra/Paradise sa...

Himmel vilket läckert kort!
Är det ätbart!? Blev liksom sugen på att sätta tänderna i det..men det är nog för din underbara färgläggning!
Jättefint när du dekorerat även insidan =)

Hoppas du och familjen haft en trevlig helg =)

KRAMARM Petra

Petra Skogstokiga Rubberstamps sa...

Tjohej!
Det glömde jag nog att nämna. Jag har målat motiven med Promarkers.
Skogstokiga hälsningar
Petra

Mag sa...

Wow !!! I've just found your blog this morning and I'm in love with your creations, really outstanding !!!
The stamps are so cute, and the colouring is so gorgeous.
Hugs
Mag :)

Dot Scrap sa...

Hvor er de stempler barea søde. Helt perfekte til valentines dag.
Super smukt og flot kort. Dejligt med detaljer inden i kortet også.

ankieg sa...

Du gör så jättefina kort, och färgläggningen är super.

Aunty Sue sa...

oh i just love these images

Anonym sa...

Håller med flera övriga "talare"......du är verkligen superduktig på att färglägga. Skulle gärna vilja lära mig !!!! Jättegulligt !!!
Kram Eva K

annkan sa...

Jaa, det papperet var verkligen ljuvligt fint.
Korten är bedårande fina de också.
Och stämplarna... *suckar längtande* ;-)

Kram på dig.

lenascrappar sa...

Superkort!! Verkligen tilltalande på alla sätt och ja din färgläggning är helt makalös...försöker verkligen få till det lika bra men man får öva som attans!! Tur att du finns att inspireras av!!! Pappret är riktigt vackert!!! =)

Kram på dig!!

Soulsister sa...

Ett kort i min smak :) I löööv pink!

Eva J sa...

Vilket läckert kort, älskar din dekorerade insida av kortet och framsidan också förståss..... kanoners