tisdag 19 januari 2010

Skogstokigt Hjärtans Dag kort med Älgen

Hej hej alla besökare!
Här kommer ett Alla Hjärtans Dag-kort
från mig med Skogstokigas
"Stort Träd" (som även kan användas som en gren)
"Älg", "Biljett-Till Er på Alla Hjärtans Dag"
och "Litet kuvert"
Biljetten och de tre hjärtana har jag glaze på,
vilket kanske inte syns på bilden. Och som ni
ser har jag äntligen skaffat mig en Edge Scrapper.

Detaljbild över hur jag har satt "Älgen" på 3D-kuddar
och stoppat kuvertet i munnen på honom.

Det var allt för idag.
Skogstokiga tisdagshälsningar
Petra

12 kommentarer:

Tracey Feeger sa...

Petra
Oh I really love it. Love the letter in the moose's mouth. Fabulous and fun Valentine's card
mwah
Trace

Pialine sa...

Hvilket et skønt kort, elgen med brevet er da bare for sød. Søde detaljer på kortet og et dejligt hjertekort.
Knuzzer
Pialine

Cathrin sa...

Så himla najs, toksöt är han herr Älg.

Kram Cathrin

Mag sa...

Stunning card !!!
I really love the collors combo you used.
Hugs
Mag :)

Dot Scrap sa...

Et rigtig dejligt og smukt kort. Jeg er vild med at det er lavet 3 demisionelt.

Soulsister sa...

Superfint kort Petra! Du borde visa dina egna alster oftare! KRAM

lenascrappar sa...

Wow...vilket coolt kort!! Riktigt tokfint!!! Trädet är en nyhetsfavorit och ideén med kuvertet i älgmunnen var ju superb!!!

HA EN BRA DAG!!
Kram Lena

Anonym sa...

Håller med alla. Vad häftigt med Älgen som Alla hjärtans kort. Det här är en idé till min kära make , den store älgjägaren.
Kram Eva K

Marit sa...

Så herlig. Konvolutten i munnen var en super ide :)

ankieg sa...

Håller med anonym, vilket bra kort det hade vart till mannen som jagar.

Petra/paradise sa...

åååh!! ett underbart kort med en helt enastående färgläggning av dina grymt söta stämplar! <3

Många kramar Petra

lenascrappar sa...

Tusen tack för kuvertet idag!!! Rena julaftonenför lilla mig..tack för det jobb du lagt ner..uppskattar jag enormt mkt det vet du!!! Bonusen var också en liten överraskning!!!! =)

Kjam på dig!!