fredag 15 januari 2010

Skogstokigt dubbelvikt Alla Hjärtans Dag-kort

Hejsan hoppsan alla besökare!
Nu sponsrar Skogstokiga Sukkersött.Titta gärna in i deras blogg
.............................................
Här nedan visas Alla Hjärtans Dag-kortet jag
skrev om härom dagen. Jag har använt
Skogstokigas "HjärtBakelse", "Lillan med hjärta"
"Etikett/Tag-14 februari", "Hjärta med stora ögon
"Hjärtan i kruka" och "Stor Swirl"

Jag har även gjort en magnetbok till mina
spellbinders som jag snart kommer att visa.

Imorgon visas ett helt gäng nya Skogstokiga motiv
som är på G. Bl.a. Påskmotiv.

Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

12 kommentarer:

Gro sa...

Herlig kort i flotte farger!
Hmmm......... Nye motiv sier du?

Cathrin sa...

Oj, oj,oj vilket häftigt kort. Härliga färger och vilket jobb sen då.
Spännande att se vad som hittats på som Påskstämplar, vänta, vänta,vänta.......

Kram Cathrin

Soulsister sa...

Så superfint Petra! Ser fram mot de nya motiven :)
KRAM

Dot Scrap sa...

Det kort er da lige til at spise.
Så smukt og stemplerne er jo bare skønne og meget livagtige.

Nancy sa...

Fantastisk herlig kort, Petra:O) Fine farger, herlige motiv. Nydelig fargelegging!
Første gang jeg er her inne hos deg, WOW for noen kjempe søte stempler du har:O)
Må se nærmere på disse!!!!
Ha ei stålende helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Petra/Paradise sa...

Underbara kort med superläckra färglagda motiv!
Som vanligt är du en stjärna på detta! =)
Å vilka fina alster norskorna hade gjort med dina söta stämplar!!

Ta hand om dej gumman å trevlig helg!
//Petra

lenascrappar sa...

Så jättefint kort!! Ser ut som godis tycker jag!! Kul att du sponsrar dem!! Kommer såklart vara med och tävla!!! =)

Ha en trevlig helg!!
Kram Lena

angelwhispers sa...

What a beautiful blog!! Loving the stamps and your creations are just awsome xxx

Mag sa...

Wow Wow Wow this card is really stunning !!!
I love the soft colors you used and your colouring is just wonderful !!!
Hugs
Mag :)

Ellis sa...

Vilken härligt alla hjärtans dags kort! =)

Kram Elenor

Anonym sa...

Superfina motiv du har. Gör du dom själv? vart kan man köpa dina stämplar?

/M

anita sa...

Hejsan!
Vilket underbart kort. Du är verkligen en inspirationskälla. Önskar att jag tog mej tid och tålamod att skapa som du gör. Men... jag får titta och njuta av ditt sålänge.
Kramis