lördag 19 december 2009

Skogstokigt Julkort med Choklad

Hejsan hoppsan alla besökare!
Jag blev inspirerad av DT Lenas
härliga chokladkakor (se tidigare inlägg)
så jag beslöt mig för att dekorera en chokladkaka
och skicka som julkort. Se nedan.

Inpackad och klar för att dekoreras.Jag chalkade kanterna med Dark Brown.
Stämplade med Skogstokigas "Stor Swirl" och
"Adressetikett". Färg=Chestnut på stämpeldynan.

Sedan klistrade jag Skogstokigas "Adventsljusstake"
och "Minibiljett-Nu tändas tusen juleljus..."
på chokladkakan.

Vad hände sedan?
Jo, chokladkakan kom fram till adressaten
och blev förståss både uppskattad och uppäten :O)
.................................
Det var allt för idag.
Imorgon presenteras vinnare nr3. Glöm inte att
lämna kommentar så är du med i dragningen du med.
.................................
Skogstokiga lördagshälsningar
Petra

17 kommentarer:

Vera sa...

Så otroligt fin julkorts-chokladkakan blev :) Stilren men snygg!! Gissar att mottagaren blev väldigt glad över den speciella julhälsningen :)

Ha det gott och trevlig fjärde advent!/ Vera

Anneli Mellstrand sa...

Detta skall jag också göra idag och skicka iväg
Tänk vad roligt att få en sådan i postlådan

//anneli

LenA sa...

Läckert, både på ut och insidan!
Vilken lycka att få en sådan på lådan!
Ha en skön helg!
Kram Lena

Terese sa...

Mysiga små paket det blir när man gör på det viset. Riktigt smart julkort, och gott :D

lenascrappar sa...

Wow..den var läcker!!! Smart ide!!Och ett poppis julkort kan jag förstå!!!
Lördagshälsningar Lena

L8 sa...

Superfint som vanligt!

Anonym sa...

Fint, fiffigt o fantastiskt gott! :)
Ha en trevlig 4:e advent!
/ Anna-Lena S

Carola sa...

Jätte fint!

Anonym sa...

Vilken bra idé !! Synd att alla julkort redan är skickade.
Julkram från Eva K

annkan sa...

Åh, den blev superfin!
Så snyggt du lagt om den först och främst. Och så är den ju mycket fint dekorerad.
Lyckliga den som fick denna!

Ha en bra lördag. :-)

Kram.

Soulsister sa...

Läckert!

Anonym sa...

Roligt med nya idéer. Denna är ju verkligen något för både öga och gom. En fin julhälsning som denna uppskattas nog av alla. Man kan ju variera motiv efter säsong och adventsljusstaken är ju perfekt nu.
/Camilla Hsq

Johanna sa...

Supertrevligt intiativ! Hade jag fått ett sådant paket hade jag blivit kanonglad!

cathrin sa...

Mums vad gott att få en sådan i lådan.......men den måste kommit fel jag hittade bara räkningar i min låda. Kram Cathrin

rebecka sa...

riktigt snyggt! :D härligt och få en sån där i julklapp!

sofi sa...

Ett sådant julkort vill jag också få!!

Marit sa...

Sjokoladekort er alltid kjekt å få i presang :) Flott dekorert:)