onsdag 23 december 2009

Överraskning och DT Lenas Skogstokiga julkort i TV4

Hejsan hoppsan i julförberedelserna!
Ni må tro att jag fick en superfin överraskning igår.
En gåva från mina goa och kreativa DT-tjejer.
Jag blev riktigt rörd.
Bilder och mer info ang. detta kommer i mellandagarna :O).
I mellandagarna kommer jag även att visa
Skogstokiga motiv för 2010.

Idag visas ett otroligt läckert och supercharmigt
julkort från DT Lena. Det specialla med det här kortet
är att det visades av Tilde i TV4 den 6/12.
Klicka här för att se videoklippet
Superkul för Lena och jag är superstolt över henne.
Bra jobbat Lena!
.......................................
De Skogstokiga motiven är "Tjej fångar snöflingor"
"Text-Merry Christmas", "Minilykta",
"Stor Swirl", "Midvinternattens köld är hård"
"Cirkel-Med önskan om en God Jul"
och "text med Lenas bloggadress"
längst bak på kortet.
Besök gärna Lenas blogg för att se mer av
hennes underbara alster.
..................................
Det var allt för idag.
Glöm inte lämna kommentar för att vara med i
utlottningen av den sista decembergåvan nu på söndag.
Skogstokiga julkramar
Petra

9 kommentarer:

Cathrin sa...

Spännande med överraskningar eller hur?? Fniss!! Det tisslas och tasslas lite var stans nu. Så klart de visade detta underbara kort på Tv:n helt fantastiskt vackert.
Jag är oxå stolt över Lena.....tänk att jag haft en så´n Dt-kolega....mallig.
Mot jobbet=julkaos.
Kram Cathrin

Anneli Mellstrand sa...

Kanon fint , jag såg detta på Tv när det visades oj oj oj

Nu till julstöket mysigt tycker jag

//anneli

Soulsister sa...

Ett STORT grattis till Lena, Gud va kul för dig :) Du gör ju de mest underbara alster! Är jätteglad för din skull!
O va kul med överraskningar, eller hur?! *fnissar jag med*

STORA kramar från mig

Viddan sa...

Jättekul! Jag håller tummarna för dig Lena, för att du gör så fina kort...

Gro sa...

Det var et nydelig kort!
Jeg vil samtidig benytte anledningen til å ønske alle sammen en riktig GOD JUL!

annkan sa...

Men så roligt att de visade hennes kort!! Det visste jag faktiskt inte.
Mycket roligt. :-)

Men så gör hon ju så underbara kort också- med de mest fantastiska stämplar.

Eva J sa...

Super duper fint!!!!

Ellis sa...

Vad läckert, men hon gör ju så fina kort! =)
Ha en fin julafton!
Kramar

Anonym sa...

Vackert så man blir alldeles tagen.....Vilka färger......så smakfullt! Ett mycket välarbetat kort som väl förtjänar uppmärksamhet.
Jag passar även på att önska alla en
God Jul & Gott NYtt År!
/ Camilla Hsq