onsdag 30 december 2009

Minne från Skogstokigas DT 2009

Hejsan hoppsan alla besökare!
Idag presenterar jag överraskningen jag fick av
DT-tjejerna som varit under 2009.
Så otroligt fin. Kolla in bilderna nedan och
se själv hur fin den är.
..........................................
Översiktsbild

Översiktsbild ovanifrån

Framsidan
Sida nr.2 Lena Yvonne Anneli
Cathrin
Mia
Maria
Milo
Katarina/Soulsister
Lena fick inte tag på Ullis "Lillblomman"
Men jag ska skriva ut en bild av något
fint julkort hon gjort och klistra in här.
Eller om Ullis skickar något som jag kan klistra.
Bokens väg över Sverige till mig :O)
Näst sista sidan Sista sidan.


Översikt över bokens utsida

Jag är såååååååååå glad för min bok
och den står på köksbordet så att alla kan se den.
En stor Skogstokig kram till alla DT-tjejerna.
Vilket jobb ni har lagt ner.
Ni är superduperbäst!
............................................
Imorgon är det nyårsafton, då visas
ett nyårskort från mig samt att jag presenterar
tre stycken DT-tjejer.
............................................
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

16 kommentarer:

Cathrin sa...

Hej hej!! Kul att du blev glad för våran överraskning. Så himla kul att få se alla sidor, det var ganska tomt i boken när den var hos mej. Va fin den blev.

Kram Cathrin

LillBlomman sa...

Jättefin! Vad synd att man inte lyckades få tag i mig då! Jag har ju både blogg och är aktiv i tre forum! Men jag bidrar gärna med ngt i efterskott!!

LillBLomman

Pia sa...

wow så flot bog og nogle vildt søde motiver

Anneli sa...

Så roligt att våran lilla överraskning har kommit fram. Det var så roligt få var med göra den.
Så snygg det blev och så kul se den färdig med alla alsterna. Tack för den roliga tid som jag fick vara Gäst-DT

Tack för alla fina alster och inspiration som du och dina DT har delat med dig av under året och önskar er GOTT NYTT ÅR!
Kram från Anneli

Anonym sa...

Oj vilken bok !! Har hört talas mycket om den. Såå roligt att få se det fina resultatet. Förstår att du är jätteglad. Men.......det är du värd !!
Kram Eva K Lenas mamma

Viddan sa...

Hej! Vilken underbar bok att få. DT-tjejerna har verkligen lagt ner ett enormt arbete, men jag gissar på att de har en bra DT-mamma =).
Gott nytt år!

Dot Scrap sa...

Hej Petra.
Hvor er den helt fantastisk.
Hvor er du bare heldig, at du har sådan et skønt design team.
De er utrolig dygtige.

lenascrappar sa...

Jag vill passa på att önska alla besökare här ett riktigt gott nytt år och tack för all respons jag fått på mina skogstokiga alster under året!
Tusen tack till er!!! Alla era kommentarer värmer gott!!

Kram från Dt-Lena

Madeleine sa...

Hej!
Vilken rolig ide och så fint resultat med boken!

Jodå, specialmotivet kom fram som det skulle. Kortet är dock inte klart ännu, kan dröja något för hon fyllde inte förrän i februari, men jag lovar du kommer att få se det sedan när det är klart : )

Gott nytt år!
Kram Madde

Petra/Paradise sa...

WOW WOW WOW!! Vilken grej!! Ett tydligt tecken på att du är uppskattad och omtyckt Petra! =D

Ta hand om dig nu å njut av ledigheten över nyårshelgen!!

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR!!!

kramisar Petra

annkan sa...

Men vilken härlig överraskning!
Och vilket DT-gäng du har- SÅ gulligt av dem. Förstår att du är glad. :-)

Kram till dig.

Soulsister sa...

Va kul att du blev glad, du kan tro det var kul att smussla runt boken runt halva landet :)

KRAM och Gott Nytt År till dig och alla skogstokiga besökare

Gro sa...

Den var jo kjempelekker! Så flinke jenter du har hatt som DT, og så heldig du er som har fått så fin bok!
Godt Nyttår til deg, og til alle andre som leser dette!

Ellis sa...

Vilken härlig bok att få, ha ett riktigt gott nytt år!
Kram

Milo sa...

Vad roligt att se den färdig! =) Skoj att du blev glad! =) =) Det är du värd! Tack för att jag fått vara din DT. Jätteroligt!

Massa kramar och gott nytt år Milo

Maria Ammar sa...

Woow, vad skoj att få se den färdig!! Urläcker, med många underbara motiv!
Tack för att jag fick den stora äran att vara gäst-DT, ett jätteskojigt uppdrag!

Kram och ett riktigt gott nytt år!
/Maria