onsdag 2 december 2009

Läckert julkort från DT Lena

Hejsan hoppsan alla besökare!
Idag visas ett charmigt och läckert kort skapat av DT Lena.
Hon har använt Skogstokigas "Tomtenisse med snölykta"
"Tag-Hej tomtegubbar..."
och "Minibiljett-Merry Christmas"
M I S S A I N T E!
Varje söndag under debember månad kommer
jag att lotta ut en liten julgåva bland er som lämnar
kommentar/kommentarer i min blogg.
Dragning med början den 6/12.
Sedan den 13/12, 20/12 och 27/12


Det var allt för idag.
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

11 kommentarer:

LenA sa...

Jättefint kort, gillar dom blå färgerna massor!
Kram Lena

Soulsister sa...

Jättesött kort Lena! Älskar tomten med snölyktan. Han är en klar julfavorit :)
kram

Anneli Mellstrand sa...

Gillar också blåa julkort

//anneli

Gro sa...

Uten tvil yndlingsmotivet mitt som er brukt her! Lekkert kort også!

Terese sa...

Jättemysigt kort! Älskar blå-vita julkort :) Riktigt fint du gjort med snöstjärnorna.

rebecka sa...

jättegulligt! :D stämpeln var supersöt som vanligt! :D

Anonym sa...

Tycker om den här stämpeln.Den går att variera så bra , vinterkort eller julkort. Jätteläckert !!!
Kram Eva K

Cathrin sa...

Huka er....här laddas för snöbollskrig. KANONSNYGGT, Lena. Kram Cathrin

Tygbiten sa...

Beställde en stämpel förra veckan och undrar varför beställde jag inte fler när jag ändå var igång. :-( Men det finns ju så många fina :-) Har svårt att bestämma mig

annkan sa...

Jag tokgillar verkligen färgerna på detta kort!
SÅ snyggt!!!

Petra sa...

Härligt uppfriskande kort.