lördag 5 december 2009

Julkort i blått från DT Ullis

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer ett jättehärligt julkort från DT Ullis
i ljuvliga blå nyanser. Ullis har använt
Skogstokgias "StjärnBus"

Imorgon 6/12 drar jag första vinnaren till en liten julgåva.
OBS! Alla som lägger kommentarer är med i utlottningen.
Nästkommande dragningar är söndagarna
13/12, 20/12 och 27/12

Problem!

Det förekommer även lite problem med "Sliden" till höger.
Vilket jag tydligen inte är ensam om.

Klicka här för att fynda Skogstokiga
motiv på Tradera


Det var allt för idag.
Skogstokiga lördagshälsningar
Petra

12 kommentarer:

monica sa...

vilket läckert kort!!!

Anneli Mellstrand sa...

Räcker med super fint

//anneli

Yvonne sa...

Men vilket superläckert blått kort!
Lite liftvarning på det där med 2 tags =))
Ha en trevlig helg!
Kram//Y

Soulsister sa...

Va kul att göra julkort av de "vanliga" motiven. Superkul!

Johanna sa...

Så läckert motiv! Jag har precis snöat in mig på stjärnor!

lenascrappar sa...

Jättefint kort!! Blått är ju en favorit hos mig!! Gillar stjärnstämpeln massor!! Ha en trevlig lördag!!
Kram Lena

annkan sa...

Absolut underbart kort i blått!!

Tygbiten sa...

Underbart och ljuvligt kort!
kram

Anonym sa...

Oj så fint !! Nu har vi fått se flera kort med tjusiga färger.
Kram Eva K

c sa...

Vilken inspirationskälla! Som nybliven scrappare letar jag uppslag överallt. Hit lär jag återkomma...
// Carina

Carola sa...

Måste bara få säga: Sååå Läckert!
Härligt med den blå färgen på julkort! Och gillar idén med två tags!
/Kram Carola

Marit sa...

Stilig oppsett..og herlig stempel igjen :)