torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År och DTs 2010

Gott Nytt År på er alla!
Jag vill tacka för alla goa och trevliga kommentarer.
Här kommer ett Nyårskort från mig med
Skogstokigas "NyårsBus", "Text-Gott Nytt År"
och "Text-Nyårslöften är till för att brytas"
Jag har använt mig av färgerna beige, brunt, marinblått
och terrakotta. Motivet är målat med Promarkers.

Detaljbild över 3D-effektenSkogstokiga DTs januari 2010

Rebecka kommer att gästdesigna under januari månad.

Petra/Paradise kommer att vara Skogstokigas
gästis fom januari tom juni 2010.

Lena fortsätter att designa för Skogstokiga

och jag själv kommer givetvis att presentera lite
av mina alster. Bl. a. så kommer jag att ha fler
målartips med Promarkers.

Ska bli så trevligt att se vad tjejerna kommer att knåpa ihop.
Kika gärna in på deras sidor för att veta lite mer om dem.

http://rebeckascrappar.blogg.se/

http://paradises.blogg.se/

http://lenascrappar.blogspot.com/

Sliden är uppdaterad

Skogstokiga nyårshälsningar
Petra

9 kommentarer:

scrappyjan sa...

Hello Petra, Hope your week is going well. Your card is very cute!!! I have one of your images up on my blog today. Come and have a look. I had so much fun painting him.
Thanks and Happy New Year, Janiel

Henrietta sa...

Hoppas att julen varit bra och jag önskar dig ett gott nytt år!

Kram
Henrietta

Cathrin sa...

Härligt gäng du fått ihop.
Rebecka är ny för mej så det blir spännande att se vad hon får ihop.

Petra/Paradise är en hejdundrandes pysseltjej som får det mesta att bli fantastiskt. Lycka till gumman!

Ja å så Lena då, toppen tjej som jag gärna ser fler alster av, då det ena är finare än det andra.

Inte får jag heller glömma Dej Petra/Skogstokig, det är alltid lika kul att få se dina fantastiska kort, och målartipsen ser jag fram emot.

Tack för detta året och Gott Nytt År och lycka till alla Dt-tjejer.

Kram Cathrin

Soulsister sa...

Va kul att Lena fortsätter som DT och va kul med Petra/Paradise, har följt hennes blogg ett tag. O det ska bli spännande att se vad fint Rebecka skapar. En bra början på det nya året alltså!

KRAM till er alla

L8 sa...

Vilken härlig blandning på ditt gäng inför 2010!!!
Ser verkligen fram emot att se deras alster.
Ha ett riktigt Gott Nytt År!
Kram

lenascrappar sa...

Vilket härligt färgval!! Mkt snyggt!!! Ha nu en trevlig kväll och jag vill tacka för året som gått och ser fram emot pysselåret 2010!!! Gott nytt år!!!!!
Stor kram till dig!!! Lena

annkan sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!

Kram.

Cina99 sa...

Bästaste proffsteamet juh :D

Gott nytt - och skogstokigt! - år

Nick sa...

Det var ju verkligen trevlig läsning. Jag ser verkligen fram emot lite tips på hur man kan måla.