måndag 30 november 2009

Skogstokig 3D-julkort och dec DT-tjejer

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer ett julkort från mig själv i 3D-format.
Jag har använt Skogstokigas "Höst/Vinterkille sitter",
"Stor Mall", "Text-God Jul", "Stor Swirl"
"Hjärtan och Löv", "Biljett-Vi tror på tomten"
"Minibiljett-God Jul och Gott Nytt År"
"Gran" och "Tag-Midnatt råder..."December månads DT-tjejer är...
... Ullis "Lillblomman"
och Lena.
Deras supersnygga alster är värda att vänta på.
Kommer snart :O).

Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

7 kommentarer:

Soulsister sa...

Skitfint! Jag älskar ju 3D! O va spännande med ny DT! Ser fram mot alla kommande kreationer :)
kram

Gro sa...

Så koselig kort!

Anonym sa...

Oj vad mycket jobb du har lagt ner på det här julkortet ! Men så blev det också riktigt roligt och läckert.Jag är så förälskad i granen. Kram Eva K

Cathrin sa...

Wow vilket underbart kort, vilket jobb. Kul med annorlunda vikning. Tusen tack för min tid som Dt och så kul det ska bli att få se alster från din nya dt. Bamsekramen Cathrin

Terese sa...

Jättefint kort! Riktigt härligt som bringar julkänsla :)

annkan sa...

Åhh, det är suveränt fint!
Mycket välgjort och detaljerat.
Lyckliga den personen som får det fina kortet i brevlådan.

Kram på dig.

lenascrappar sa...

Detta kortet är makalöst fint!! Mkt jobb men så snyggt!!!

Kram Lena