lördag 7 november 2009

Sista sidorna i DT Lenas "Mitt första år-album"

Tjohej!
Här kommer de sista sidorna i DT Lenas
superfina och charmiga "Mitt första år-album"
Sidan 21 är dekorerad med Skogstokigas
"EkBus"

Sidan 22 med Skogstokigas "Sjuksyster"

Sidan 23 med Skogstokigas "Drake Dracula"
Sidan 24 med Skogstokigas "Hörndekoration nr.2"
Sidan 25 har fått ett frihandsritat
specialmotiv a la Skogstokiga.
"Jättestort Träd"
Sidan 26 har fått "BakelseBus"
"Geting/Humla/Bi" och "Miniblomma"
Sidan 27 har fått Skogstokigas
"Prinsessan Bus med ballonger"
Sidan 28 har fått Skogstokgias "Flicka på sittpuff"
Sidan 29 med Skogstokigas "MålarBus"
och "Minibiljett-Jag ska måla hela världen lilla mamma..."
Sidan 29 med Skogstokigas "Dop"
Sidan 30 har fått Skogstokigas "Blommor på rad"
Sidan 31 med Skogstokigas
"Stor cirkel med sjärnor och julklappar"
Sidan 32. Den sista sidan är med Skogstokigas
"Tjej fångar snöflingor"
Visst blev albumet från Lena kanonsnyggt!
Det var allt för idag.
Skogstokiga lördagshälsningar
Petra

20 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Har inte ord det är bara så fiiiint ..................

Anonym sa...

Super super fint! Älskar släktträdet, och dopet o ja massa sidor :)
Ha de gott!
/Anna-Lena S

Soulsister sa...

Kollosalt fint o vilket jobb du lagt ner Lena! Enormt!

Kort og Søm sa...

Dette var veldig fint album!!
Fredrikke :o)

Milo sa...

Vilken häftig ide!!!!! Sååååå läckert, och sååå passande stämplar! =) =) Jag blev helt såld på den här boken!!!

Kram Milo

rebecka sa...

och dom här sidorna är exakt lika jättefina som dom tidigare har varit såklart!
såå snyggt album asså! :D vilket jobb som är nedlagt!

annkan sa...

Det blev absolut underbart!!!
Alla sidor är bara SÅ underbart vackra- och som sagt; vilken underbar gåva att ge bort eller ta emot.
Kanon!!

Anonym sa...

Nu har vi sett hela boken och det slår mig att du Petra har gjort stämplar som passar så perfekt till varje sida. Ett bra team kan man säga !!!
Kram Eva K

Terese sa...

Igen, väldigt fint. Ett riktigt bra jobb. Trädet som är ritat på fri hand är också helt fantastiskt. Vilken inspiration man får! :)

Anne-Lie sa...

Gud så läckert! Och kul att ha ett album som inte alla andra har. *applåder och hejjarrop *

Dot Scrap sa...

Hvor er de altså smukke de sider. og det giver mulighed for at skrive så mange skønne og dejlige ting om den lille.

Anne L sa...

Tänk att det finns så många helt underbara Skogstokiga stämplar!
/Anne L

Tygbiten sa...

Vilket underbart album, önskar at jag hade fler stämplar så att jag också kunde göra liknande ...

Cyllan sa...

Wow vilket snyggt album du skapat och såå fint det blev med alla Skogstokiga figurer här och däär.

lenascrappar sa...

Tusen tack för alla goa kommentarer om mitt album!! Jag är jätteglad över det ni skrivit!!
Kram Lena

Cathrin sa...

Lena du är HELT makalös, finner inte de rätta orden, men du är GRYM.

Carola sa...

Enormt vackert tycker jag :)

Ellis sa...

Vad underbara de sista sidorna blev, kanonfint! =)
Kramar

Ann-Louise Strandlund sa...

Så himla fint album. :) Blir helt överväldigad av det så himla fina albumet. Som någon mer skrev det finns inte ord.....

Anonym sa...

VIlket fint album fick mycket inspiration....