fredag 6 november 2009

fortsättning på Lenas "Mitt första år-.album"

Hejan hoppsan alla besökare!
Här kommer fortsättningen av DT Lenas
"Första år-album"
Sidan 10 är dekorerade med Skogstokigas
"DrömBus"

Sidan 11 har fått Skogstokigas "Baby med snuttefilt"

Sidan 12 har fått Skogstokigas
"BadBus"
Sidan 13
Sidan 14 är dekorerad med
Skogstokigas "Kock/Bagare"
De Skogstokiga motiven på sidan 15 är
"Äpplen" och "PajBus"
Det Skogstokiga motivet på sidan 15 är
"Prinsessan Bus sitter"
Sidan 16 har Lena dekorerat med Skgostokgias
"Hörndekoration nr2" och "Stor Swirl"
Sidan 17
Sidan 18 med Skogstokigas "Panda"
Sidan 19 med Skogstokigas "Tiger"
Sidan 20 med Skogstokigas "Blommig elefant"
Sidan 21 med Skgostokigas "PicnicBus"
Resten av DT Lenas härliga album visar här
i blogen imorgon.
Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

20 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

OJ OJ OJ OJ har inte ord
Varje sida är bara så bra

Anneli Mellstrand sa...

Tack föresten nu vet jag att det är Eliza alfabetet du använt

Soulsister sa...

Är så fantastiskt imponerad Lena! Vilken kreativitet! Att du kan skapa vet vi alla, dina alster är underbara, men detta slår nog allt. Tänk vilken gåva föräldrarna kommer få! Verkligen inspirerande!

Anonym sa...

Äntligen får vi se det....
Jag är alldeles ooootroligt imponerad av allt du kan skapa.
Detta slår alla "Min första bebis bok" En sån skulle jag vilja ha...
Lycko den som får den att skriva i. Jag blir så avundsjuk.....
Många kramar och Ett stort GRATTIS både till bok och nyöppning av butik!
Susanne Svensson

Anonym sa...

Håller med Susanne....den här boken slår ALLA liknande album som finns på marknaden. Ge inte bort den !!!!!!!!!
tycker mamma Eva K

Dot Scrap sa...

Oh den bog er bare så flot og så fin. Sikke en gave den kunne blive. Det er jo et minde for livet.
Dejlige farver og skønne stempler der er farvelagt så flot så flot.

Gro sa...

Absolutt noe av det fineste jeg har sett! Hver eneste side er så gjennomført, og så flotte motiver du har brukt!

Linda Horn sa...

En helt underbar bok....... det går liksom inte med ord beskriva hur vacker den är..... de räcker inte till. VILL HA!!!!!!! Tänk att få äga alla de stämplarna, så man kan göra något så underbart!!!

Anonym sa...

Finns nog bara ett ord som jag tänker: UNDERBERT!!!
Ha de gott o trevlig helg!
/Anna-Lena S

annkan sa...

Alltså....den är helt underbar!!
Vilken superkul ide'! Och den är ju bara SÅ fin med Skogstokigas ljuvliga stämplar!

Toppenfint. :-)

rebecka sa...

ååå ännu fler jättefina sidor! :D såå snygga!

Terese sa...

Vilken fantastisk fortsättning. Tyckr andra delen var ännu bättre. Helt fantastisk! Superbra jobbat.

Eva J sa...

Wow fortsättningen var lika fantastisk som början. Många detaljrika sidor som man kan kika på länge.

Anne L sa...

Badsidorna är så läckra!
/Anne L

Tygbiten sa...

Vilket jobb, så snyggt och välarbetat.

Cathrin sa...

Blir svettig bara jag tänker på vilket jobb du lagt ner på detta underbara album.

sari hänninen sa...

d här r så vansinnigt kreativt att jag r helt mållös! helt fantastiskt!

Carola sa...

Jättefint, massor med jättefina grejer :)

Ellis sa...

Jättefint album, många fina stämplar som passar bra in! =)
Kramar

Ann-Louise Strandlund sa...

Så himla fint. Tänk om man hade sett sådant här för typ 17 år sen. Alla mina barn är så stora nu. Svårt att göra sådant fint och kommer ihåg allt som ska skrivas i.
Så himla fint. Jag får väl tänka på det när mina barn börjar skaffa egna barn.