torsdag 5 november 2009

"Första år-album" från DT Lena

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer ett tokcharmigt och
läckert "Mitt första år"-album skapad av DT Lena.
På första sidan har Lena använt Skogstokigas
"Baby sitter" och "Giraff"
Sida nr. 1 har fått Skogstokgias "Älva"Sida nr.2 har motiv
"Flagga" och "Cirkel med babylycka-texter"
från Skogstokiga
Det Skogstokiga motivet på sidan 3 är
"KameraBus"
Det Skogstokiga motivet på sidan 4 är
"Föräldrar med barnvagn"
Det Skogstokiga motivet på sidan 5 är
"Charmig Barnvagn"
De Skogstokiga motiven på sidan 6 är
"Minipaket" och "Söt liten nalle"
De Skogstokiga motivet på sidan 7 är
"KramDjur"
Det Skogstokiga motivet på sidan 8 är
"Elefant med lappar"

Det Skogstokiga motivet på sidan 9 är
"Gunghäst"

Det var allt för idag.
Fortsättning av Lenas album visar imorgon.
Skogstokiga torsdaghälsningar
Petra

21 kommentarer:

Cathrin sa...

Du måste vara GALEN Lena!! Makalöst fint, vilket jobb du lagt ner. Jag är stum av beundran. Kram Cathrin

Anneli Mellstrand sa...

Säger bara ojojojoj vilket jobb ,kanon fint album måste ha tagit många kvällar, dagar att göra.
Jag säger bara som föregående talare
jag är stum .............

Anneli Mellstrand sa...

Lena en fråga Min födelse .... vilket alfabet är det ?
Nämn gärna det i din blogg när du visar det där

Soulsister sa...

Helt fantastiskt, vilket jobb! Är mållös över din kreativitet och talang. Underbart!

kram

Gro sa...

Det var utrolig lekkert! For en jobb det må ha vært å lage dette, jeg gleder meg til å se fortsettelsen i morgen!

Sindra sa...

Wow! Otroligt fint album! Mycket tid och tänk bakom det! :)

Nettan W sa...

Alldeles, alldeles underbar!
Gud vilket jobb och vad du är duktig!
Helt imponerad!

Anonym sa...

Det här är ett fantastiskt album . Du är en stjärna bland alla scrappare Lena !
Kram Eva K (= mamma )

Dot Scrap sa...

Hvor er det et genialt projekt. Hvor er det også bare smukt udført, og alle stemplerne og materialetvalget passer perfekt sammen. Det må have været et kæmpe arbejde. Den der får denne bog bliver lykkelig.

rebecka sa...

ååå vilken söt bok! :D jättegullig, verkligen!!

Terese sa...

Åh vad fint. Och vilken roligt idé. Önskar att jag haft ork och inspiration att göra en sådan till min bästa väns son. Måste ha tagit lång tid att göra. Fantastiskt :)

Viddan sa...

Otroligt fint!

Anne L sa...

Babyboken är helt OTROLIG! Vilket jobb! Jag har aldrig sett en sådan fin "Min första bok" någonsin. Lena, var stolt över ditt jobb!
/Anne L

Eva J sa...

Vilken underbar bok!!! Så mycket fina detaljer och otroligt snyggt du har gjort och förberätt för fotografierna.

Anonym sa...

Jag håller med din mammas kommentar...
Hon är heller inte så dålig : )
Kram Susanne

Linda Horn sa...

Fullkomligt älskar denna boken!!!!!!!!! Så mycket arbete!!

Anonym sa...

Jag säger som så många fler: GUD vilket jobb! Men så otroligt kul att ha kvar ett helt eget perosnligt album sedan!
Ha de gott!
/ Anna-Lena S

annkan sa...

Finaste första-åretboken nånsin.
Punkt.

Carola sa...

Alldeles otroligt fint :)

Hampus sa...

Verkligen ambitiöst! Om man dessutom vill få med vad andra tycker och tänker, minnen med mera så kan man göra det smidigt hos www.solentro.se/skapa_tillsammans och ni kan läsa om det här: http://hampusbok.wordpress.com/2010/03/29/att-gora-en-bok-tillsammans-med-andra/

Annaf sa...

Helt förtjusande bok!!! Upplägget är fantastiskt, med massor av fantasi.