lördag 31 oktober 2009

Happy Halloween från Skogstokiga och KAOS från Lena

Buuuuuuuuuuuuuuu!!!
Här kommer ett halloweenkort från mig med Skogstokigas
"HäxBus" (äldre motiv)
"Stort Spindelnät"
och "Halloweentexter"
Idag tar Skogstokiga semester tom 22/11.
Endast bloggen kommer att vara uppdaterad.
Med Lenas, Cathrins och mina alster.

Samt att en tävling (se till höger i bloggen)
kommer att pågå under tiden.

Den 23/11 är jag tillbaka och visar ett helt gäng
nya Skogstokiga motiv och nya inspirationer.

Yipiiiiiiiii!!!
Det här KAOS-kortet fick jag av Lena igår.
Ska sända det vidare när jag är tillbaka från semestern.

Skogstokiga semesterkramar
Petra

14 kommentarer:

Cathrin sa...

Jag är redo! Fräckt kort, hördu. Ha en underbar semester Petra, och glöm inte den där med paraplyt till mej. KRAAAAAAM Cathrin

Soulsister sa...

Grattis till KAOSen, fick också en och är såååå glad!
Ser fram mot alla era alster under kommander veckor, spännande!
Ditt Halloweenkort är underbart, visade för Halloweenexperten i vår familj (läs sonen) och han sa "Coolt" och bättre än så blir det liksom inte ;)
Ha nu en underbar semester, njut och koppla av!
KRAM

Anneli Mellstrand sa...

Först vill jag önska dig en trevlig semester
Kortet idag = alltid bra, inte min stil är inte mycket för spindelnät har tillräckligt med hemma

Anneli Mellstrand

Tygbiten sa...

Wow så snyggt!
Låter spännande med nya motiv, blir så nyfiken...
Ha det gott

Gro sa...

Flotte kort, som det egentlig alltid er her! Ha en god ferie, og jeg må bare si at jeg gleder meg til nye motiv!

annkan sa...

Åh, vilka fina kort!
Både ditt eget och det som du fick av Lena. :-)

Ha en skön semester- och det är klart att vi kommer att kommentera så mycket vi orkar under tiden. :-)

Kram på dig.

L8 sa...

Grattis till din KAOS och ha en kanon semester!!
Ser att du och jag har samma smak för papper :) Jag hade nog kunnat köpa en hel bunt av det underbara pappret du använt på ditt kort. I love turkost.
Kram

Anne L sa...

Kaos-kortet du fick av Lena är du väl värd. Den underbara stämpeln med HallonBus, som på just detta kortet är BjörnbärsBus är en av mina Skogstokiga favoriter. Ha en skön ledighet!
/Anne L

Terese sa...

Åh, vilket fint Halloweenkort. Det skulle jag inte blivit ledsen för om jag hade fåt :)

Forever sa...

Tack för all inspiration, kommer fortsätta tillbringa tid här! =)

Eva J sa...

Grattis till din kaos award.
Ett härligt kort, gillar texten runt kanterna på kortet.
Kram

Dot Scrap sa...

Endnu et skønt kort, med et skønt stempel. Det er virkelig et sjovt stmpel med "spå-glas-kuglen".
Herligt.

Carola sa...

Snygga kort båda två :)

Ellis sa...

Jättefint KAOS, hoppas du har en skön semester! =)
Kram