lördag 12 september 2009

Grattiskort från DT Katarina med RaketBus och Utmaningen

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer ett jätteläckert grattiskort passande till en kille
från DT Katarina med Skogstokigas "RaketBus",
"Stor Cirkel med Grattistexter" och
"Cirkel -Charmigaste Killen"
Detaljbild
Detaljbild
Har blivit utmanad av Katarina/Soulsister att
beskriva hennes blogg med ett ord.
Jag besöker Katarinas blogg nästan varje dag
och det är otroligt svårt att beskriva den med ett enda
ord. Men jag väljer ordet öppenhjärtlig.
För hon skriver öppet från sitt hjärta.

Jag skickar vidare utmaningen till alla som besöker
min blogg. Ni får jättegärna beskriva min blogg med ett
enda ord här i inlägget.


Det var allt för idag.
Skogstokiga lördagshälsningar
Petra

9 kommentarer:

Soulsister sa...

Att beskriva din blogg med ett ord är lätt: KREATIV!

Kram och tack för "mitt" fina ord :)

LenA sa...

Tar ordet som först dyker upp: INSPIRERANDE!

Anita sa...

Hejsan!
Tack för härliga stämplar i brevlådan.
Mtt ord blir Lycka för det är precis vad jag känner när jag hälsar på här. Lycka över att du har huvudet full med idéer. Lycka över att du förmedlar inspiration och lycka över att du delar med dej av allt ditt härliga skogstokiga.
Hoppas att du får en fin helg.
Kramis

Anonym sa...

Jag säger GLÄDJE det är vad jag känner när jag ser dina stämplar och när de kommer i min brvlåda.
TACK.
Kramiz Anzi

Yvonne sa...

Din blogg är:

SKOGSTOKIG!

Kram//Y

Petra sa...

Hejsan.
INSPIRATIONSRIK är det ord som jag tänker på när jag besöker din blogg.Hälsningar Petra

Maria Ammar sa...

Humm ett enda ord... Superinspirerande, för det är väll ett enda ord! ;0) Fast jag skulle kunna skriva måååånga fler ord. Blir såå glad när jag går in här och full av inspiration, så inspirerande får bli ledordet.
=0)

Kram Maria

lenascrappar sa...

Har funderat som bara den..ett passande ord för denna blogg är IDÈRIK tycker jag!! Finns massor med andra ord också men detta får bli mitt val!! Kram Lena

annkan sa...

Nu har ju de orden sagts, som jag kommit på. Men jag lägger till: VÄLKOMNANDE!