fredag 7 augusti 2009

Skogstokig tävling

Hejsan hoppsan alla besökare!
Nu har du chansen att vinna en stämpel från
Skogstokiga Rubberstamps.
Allt du behöver göra för att ta en lott är att lämna din
e-postadress som kommentar i detta inlägg,
så att jag kan kontakta dig när du vunnit.
Jag kommer att dra EN vinnare, som vinner EN stämpel.

OBS! Vinnaren får själv välja sin stämpel.

Tävlingen börjar idag 7/8 och går
ut fredagen den 21/8-2009 kl.24.00.
Vinnaren meddelas lördagen den 22/8-2009 via e-post.
Ha nu inte för bråttom när du lämnar din kommentar
så att du glömmer skriva ner din e-postadress.
Lycka till!
Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

93 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon! Jag tar gärna första lotten :))
linda@familjenottosson.se

Marie-Louise sa...

Morning! Då tar jag lott nr 2 då! supermillis@live.se
kram!

Anonym sa...

Då blir lott nr 3 min :)
pippilotta74@hotmail.com

L8 sa...

Inte vill man missa en Skogstokig utlottning inte :)
lotta.lindberg@hotmail.com
Kram
L8

SannaF5 sa...

Hej Skogstokig.
Du har fantastiska stämplar. Givetvis vill jag vinna en av dessa motiv från en kreativ tjej.
/Vänligen SannaF5

SannaF5 sa...

Jag glömde adressen.
sannaf5@johnfriberg.se

Clinen sa...

Nu hade jag tur som kunde kommentera idag. (Jag kan inte alltid kommentera pga er verifieringskod. Den funktionen vill inte fungera så ofta hos mig.)

Jag vill givetvis vara med och tävla! (carolin_sessan@hotmail.com)
/Clinen

Madeleine sa...

Detta vill man ju inte missa, såklart man tar en lott!

Fyller själv år idag så det skulle bli en perfekt födelsedagspresent ; )

Tack för en jättebra blogg med superfina stämplar och mycke inspiration!

Kram Madde

madelene.karlsson83@bredband.net

rebecka sa...

ååh, jag vill ju vara med och försöka vinna. dina stämplar är ju bara sååå underbara! :D
rb_simning@hotmail.com

Nettan W sa...

Hallå, mycket trevlig med tävling! Tar gärna en lott!
pringel3@spray.se

Åsa/asamia sa...

Jag tar också en lott och hoppas på att turen är på min sida.
Ha en härlig dag!
aasamia@hotmail.com

Riituli sa...

I love your stamps and like to win one. hyppytuntemattomaan @ gmail. com (write all together, please

Anonym sa...

Godmiddag!
Jag vill verkligen vara med, "spelar" man inte vinner man aldrig. Skogstokiga är verkligen bäst.
mjala@telia.com

Anonym sa...

Hej! Det här vill jag inte missa! Jag tar gärna en lott. Stämplarna som jag köpte nyligen är härliga att använda.
Kram, Anne
asalomonsson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott och hoppas på vinst (vet redan vilken stämpel jag skulle välja)

info@cawo.se

Milo sa...

Vet inte ens om jag får vara med när jag är gäst DT den här månaden, men om jag får, så tar jag en lott! =)

Kram Milo

Lena sa...

Detta vill man ju inte missa! Alla stämplar är ju så söta så det blir svårt att välja:)
Må så gott!
lepe023@hotmail.com

Linda Horn sa...

Då jag också fyller år snart, tycker jag att det vore en utmärkt födelsedagspresent!!

linda.horn@bredband.net

Anna sa...

Jag har märkt att det visst inte går att få nog av dina stämplar. =)) De är så fina allihopa.
Jag tar gärna en lott! =)
Hälsn. Anna

(annajonasson79@hotmail.com)

Anonym sa...

Oj, här måste man ju passa på!
ninaerica@hotmail.com

Yvonne sa...

Jag tar gärna en lott =))
ha en trevlig helg!
kram//Y

yvonnenoren1@hotmail.com

Petra sa...

Klart jag tar chansen, dina stämplar är lite beroendeframkallande, man vill bara ha fler.
olsson.petra@telia.com
Hälsningar Petra

Maria Ammar sa...

Klart man vill ha en lott!
... vinstnumret blir nr 23!!! *S*

mammaria1979@hotmail.com

Kramar Maria

Henrietta sa...

Vill gärna ta en lott och hoppas på tur!
pysslingens@live.se

hannahoj sa...

Jag tar lott 25 och håller tummarna!

hannnahoj@hotmail.com

/Johanna

Viddan sa...

Detta vill jag inte missa då jag tycker väldigt mycket om skogstokiga stämplar... Min mailadress är:
vidulinlena@hotmail.com
Ha en trevlig helg!!
Lena

Monica =) sa...

Hej du!!

Jag tar gärna en lott!!! =)

mathisen@brevet.nu

Anna-Lena sa...

Jag vill oxå vara me!! :) Hoppas på bättre tur denna gång :P
anna-lenas@hotmail.com

Louise sa...

Hej
Jag vill vara med och ta en lott på en stämpel från din underbara kollektion.
ola.petersson@hs.lrf.se

Kram Louise

Anonym sa...

Hej..Jag tar gärna den vinnande lotten... =)
karin.pellbrant@telia.com

Bodil sa...

Jag gillar skogstokiga stämplar och vill gärna vara med i utlottning av en.//Bodil
boa100@pp.ephone.se

Cathrin sa...

Halloj Petra!! Hoppas du har en härlig helg och kanske får till något nytt motiv. Som vanligt blir det en kommentar här vare sig man kan vinna eller inte, men nu är jag i alla fall med och krammar tummen så det vet i attan om jag inte måste vara sjukskriven på måndag(semestern är slut, och om min chef hör av sig så säg att jag säkert skojjar) Kram Kram Cathrin och adressen har du ju

Petra/Paradise sa...

ooooh!!!! *skuttar runt*
Detta tillfälle får man absolut inte missa!!
Skogstokiga stämplar kan man aldrig få för många av!! =D

petra.soderstrom81@gmail.com

Hoppas på tur *håller mina och sonens tummar* ;)

Trevlig helg!!
KRAM Petra

KiA sa...

Nu är det min TUR att ta´en lott-
LYCKA TILL, allihopa!
kristin.kullaberg@gmail.com

Anonym sa...

Jag gillar stämlarna så jag tar gärna en lott
jenny.t.kallman@telia.com

Chris_P sa...

Ja detta vill man ju inte missa. Lottnr 36! Håller tummarna!

mchristinapersson@gmail.com

Funkelzauber sa...

Hi Petra!
Oh i love so much stamps from you, and i can`t say which stamp is the best?? I love the "mur", "Flower Power Bill", "Skogsstuga" and many, many other stamps. You have too many sweet stamps. *LOL*
Greetings from Germany.
Alex.

a.menzlewski76@web.de

Anonym sa...

Ja tack! Jag vill gärna vinna en stämpel :o)
maja_norman@hotmail.com

Annelie sa...

Jag vill också självklart ha en lott :-) *Håller alla tummar & tår*
annelie-gustavsson@hotmail.com

Agneta sa...

Tar en lott jag också och hoppas på turen.....finns alltid en skogstokig stämpel till man vill ha i samlingen.....=)

//Agneta

johansson.agneta@home.se

Vildkaprifol sa...

Jag tar också en lott tack! Så fina stämplar kan man ju inte få för många av. :-)
acljunggren@hotmail.com

Anonym sa...

Skyndar mig oxå att ta en lott.
Hoppas man har turen på sin sida denna gången. Dina helt underbart söta och roliga stämplar vill man bara ha fler av. Blir svårt att välja om man har turen att vinna :o)

Kram Camilla

millaua@telia.com

loke / viggen sa...

ÖNSKAS ! en lott med tur.

Lena

monica sa...

Kanske det här blir min första skogstokiga stämpel?!? Har suktat läääänge nu... Hoppas, hoppas =)

leamon_72@hotmail.com

Carola sa...

Gärna med i utlottningen!
tarantellan@hotmail.com

Eva J sa...

Yippie! Jag tar gärna en lott. En sån här tävling får man ju inte missa. Tror jag redan vet vilken stämpel jag önskar ska flytta hem till mig.Hoppas hoppas.......
Kram kram
Eva
evja70@spray.se

annkan sa...

Självklart så vill jag också vara med på denna chans!
Älskar dina stämplar!!!

annkan sa...

Hehe- läste ju just att man inte skulle ha så brått så man glömde mailadressen. Och- vad tror du jag gjorde!??

Nåväl, här kommer den:
skruttan_55@hotmail.com

LenA sa...

Vill absolut ta chansen att vinna en av dina skogstokigt härliga stämplar, det finns många på min önskelista!
Kram

lena.maria52@gmail.com

Anonym sa...

Hej.

Älskar dina motiv. Jag tar gärna den första lotten. Kan ju alltid hoppas på lite tur.

j_monika@hotmail.com

AnnikaS sa...

Det här vill man ju inte missa, tar en lott och hoppas på tur!
annikaskreativasida@telia.com

Anonym sa...

Såklart jag vill vara med! Valet blir lätt om jag får chansen då jag redan har en favorit bland alla dina härliga motiv.
Sommmarvarma hälsn Eva

eva.karlsson_1@edu.kalmar.se

Anonym sa...

Är gärna med och "slåss" om fina vinsten.
katarina.gutke@telia.com

Kram
Katarina

Eivor sa...

Hej,
Så klart att man vill vara med i denna tävling. Vilken tur att jag upptäckte dessa härliga stämplar på tradera.
Jag återkommer säkert för flera köp från detta fantastiska företag.
Kram från Eivor i Norrland.
eivor.s.s@gmail.com

Michaela sa...

Skulle VERKLIGEN vilja ha en av era stämplar! Jag tar GÄRNA en lott! Kjaaam.... m.keltamaki@hotmail.com

♥Annes scrapperi♥ sa...

Jag vill också vara med på tävlingen! En skogstokig stämpel skulle jag gärna ha!

/Anne

annesscrapperi@live.se

Dot Scrap sa...

Hej Petra.
Hvilken dejlig chance for at vinde et af dine skønne stempler.
jeg har lige købt nogle stykker af dine stempler og de er så skønne.
Jeg skal helt klart købe nogle flere. Det er faktisk min fødselsdag d. 21/8 så jeg krydser mine fingre.
Dorte (Danmark)
don@privat.tele.dk

Anonym sa...

Tjingeling ♥♥♥
jag vill gärna försöka att vinna dessa underbara stämplar. 1 lott tack.
helena
helena@vestnet.nu

Kirsikka sa...

I hope I'm the lucky one =)
kirsi_76@hotmail.com

Drak-Ulla sa...

Vem vill inte ha en stämpel från skogstokiga... Dom är ju hur gulliga som helst...

lottan21@hotmail.com

Anonym sa...

Vill såklart också vara med !!!

Kram Eva

kvarnkullen@telia.com

Knasisen sa...

Hej, klart man vill få chansen igen.

broosan2000@yahoo.se

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med och ta en lott på en stämpel från din underbara kollektion.
Ann-Christin
annskog@spray.se

Tygbiten sa...

Jag vill precis som alla andra också ta en lott. Lott nr 64 blir min tror jag
Tack och hoppas på turen ...
tina.lidell@swipnet.se

Soulsister sa...

Tur ja kom hem i tid från semestern så ja inte missade denna chansen!

Klart ja vill va me!

Katarina.soulsister@gmail.com

kram

Suvi sa...

Tävlingsdags-Jag är med på detta. Hoppas på tur.
suvi_degerling@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Dom är så FINA och Du är så DUKTIG, ser fram emot en lott...

Kramar Anzi

anzi@dahlin.cx

Katha sa...

Hej! Är gärna med i utlottningen av en underbar stämpel.
sundblad1@yahoo.com

winyan sa...

Och jag måste ju testa min tur också, det är ju bara så ljuvliga stämplar som jag bara vill ha ALLA! Maken är ju arbetslös så jag måste vara försiktig med pengarna men snart minsann ska jag nog kunna unna mig en eller två!!

~ Sophia ~ sa...

Det här vill man ju inte missa!
Passar på att ta en lott jag med och håller sen tummarna hårt = )

sophia_lindgren@hotmail.com

KRAM!

Annika sa...

Det här vill jag inte missa för allt i världen :)
fvlcat@gmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna såklart :)
micha_1974@hotmail.com

Sunblizz sa...

Åh, lekte med en skogstokiga stämpel idag och insåg att jag egentligen nog behöver flera ;) tar därmed en lott!

Kram!

sunblizz@hotmail.com

Lina sa...

Jag tar gärna en lott!
lina.rufelt@euromail.se

Anonym sa...

Hej hej!

Mmmmm fina stämplar =). Jag vill gärna ha en lott. Hoppas, hoppas, hoppas jag vinner...
anki_sinn23@hotmail.com

Anonym sa...

Nästa lott tar jag gärna emot.

roosnilsson@hotmail.com

Anonym sa...

Ååååååååh så gärna jag vill vinna!!!! Tar en lott och hoppas på tur!!

MVH Louise
lollo72@mail.com

Anne May sa...

Hei!
Har akkurat oppdaget disse utrolig flotte stemplene,digger alle:)

Ha en fin Søndag!

ams@tesamu.homeip.net

Vibbe sa...

Vem skulle inte vilja vinna en stämpel från skogstokig. Jag vill gära vinna en skogstokig stämpel. Alla vill väl ha en sådan underbar söt stämpel.
vibekeljunggren@hotmail.com
Kram
Vibbe

Eivor/Ejja sa...

Jag önskar en lott och så hoppas jag på galet mycket tur!!

eivor74@gmail.com

KRAM från mig,
Eivor/Ejja

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott och hoppas att jag vinner!
moller_cecilia@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag skulle också gärna vilja ha en lott!
katharina.sundkvist@edu.norrkoping.se

Anneli sa...

Hej hej...en lott...klart man vill ha, vem kan motstå dessa underbara stämplarna!...Hoppas nu bara man har en enorm tur bland alla andra lyckofinnare;)

annelierson@hotmail.com

eva.k sa...

Hei.
Jeg vil veldig gjerne ha et lodd. Du har jo bare så fine stempler.

ja-kn@online.no

eva.k sa...

Hei.
Jeg ønsker veldig gjerne å få et lodd. Du har bare verdens søteste stempler.

ja-kn@online.no

Yena sa...

Tjohoo! Jag vill också ha en lott!
Kram!
ulrika.lofstrand@telia.com

LillBlomman sa...

Åh nu blundar jag och håller tummarna hårt!

lillblommanskapar@hotmail.com

Zuzzanne sa...

Vilken sensommarlycka att få vinna en stämpel.... I LOVE!
Jag chansar och tar en lott jag me: )
Bästa hälsningar
Susanne från Kalmar

Anonym sa...

Gud vilka härliga stämplar du har!!
Det skulle ju vara roligt att få en. Hålla tummarna kan man ju alltid göra och hoppas på tur.

cissi-isaksson@finspong.com

Cyllan sa...

Det här vill jag inte missa - klart jag vill ha en lott och chansen att vinna en av dina härliga stämplar.

sylten76@hotmail.com

Anonym sa...

Ohh, vem vill inte ta en lott?!?

annelie.hermansson@vestnet.nu

Susanne sa...

Blundar och drar en lott. Hoppas på tur!!! ;)

m_susanne74@hotmail.com

Camilla sa...

Snubblar in i slutminuterna, kanske får jag sista lotten :-D

//Camilla

maildjur@yahoo.se