onsdag 22 juli 2009

Tre alster från DT Lena + två awards

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer tre alster från DT Lena.

Det första är ett läckert grattiskort med Skogstokigas
"Flagga", "Oval-Grattis" och "Minicirkel-Grattis"


Det andra är en dekorerad syltburk från Lena med
hemmagjord blåbärssylt i. Mums!
Lena har använt Skogstokigas "BärBus"
och "Liten syltburk"


Det tredje från Lena är en supercharmig adressbok
med Skogstokigas "Telefonglad Tjej".
Jätteläckert dekorerad i rosa och bruna nyanser.
Adressboken öppnad.

En Skogstokig bamsekram till Lena för jag har
fått två stycken awarder av henne.
Jag väljer att skicka dessa vidare till mina
tidigare gästDT, nuvarande gästDT och kommande GästDT.

Det var allt för idag.
Imorgon kommer fler måleritips med Promarkers.
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

2 kommentarer:

Soulsister sa...

Älskar adressboken, så himla bra! Diggar att kombinera brunt och rosa, mkt fint!
O syltburken är ju bara klockren! Ska ta o göra ett gäng sådana när farmor kommer med sin sylt. Blir finare i skåpen :)

kram från mig

Viddan sa...

Mycket fina saker - som vanligt =)
Tack för all inspiration! Tack vare dessa underbara stämplar och denna blogg har jag nu hittat tillbaka till lusten =)
xx Lena