torsdag 9 juli 2009

Sommarkort med Jordgubbsbusar

Hejsan hoppan alla besökare!
Här kommer ett sommarkort från mig med
Skogstokigas "JordgubbsBusar", "Biljett-Sommaren är här",
"Biljett-Söta & Goda Jordgubbar"
och "Text-Kram"

Jag gjorde två julkort i går. Med Skogstokiga motiv förståss.
De kommer jag att visa under den här månaden.
Det måste vara värmen som gör det och jag har blivit så
otroligt sugen på att göra julkort :O).
Sedan är höst- och vintermotivritandet är i full gång.
Även "Sliden" är uppdaterad.
Det var allt för idag.
Skogstokiga torsdagshälsningar
Petra

3 kommentarer:

Soulsister sa...

Vilket härligt som somrigt kort Petra! Är man skogstokig så e man liskom....julkort i juli....låter helt logiskt i mina öron ;)
kram

Cathrin sa...

Du måste fått solsting,ha,ha. Men lugn bara lugn det går över, jag lovar. Skogstokigt galet underbart härligt sommrigt kort, me like. Kram Cathrin

Viddan sa...

Härligt somrigt kort! Längtar tills du lägger ut julkorten. Gör man några under året blir det inte fullt lika många sen vid jul =)
/Lena