måndag 20 juli 2009

Måleritips med Promarkers nr1

Hejsan hoppsan alla besökare!
Idag visar jag lite måleritips med Promarkers.
På bilderna ser ni färgval pch vart jag målat med just de
färgerna på motivet. Observera att Promarkerspennorna
varierar i nyans beroende på papper. Jag har använt
Panduro Hobbys Akvarellpapper Illumination 180g.
Klicka på bilderna för större format/Click to view in large size Fler måleritips kommer inom kort och då ska
jag även använda mig av Blenderpennan.

Det var allt för idag.
Varmt välkommen åter!
Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

7 kommentarer:

Anita sa...

Hej kära!
Tack för detta. Vad bra att få målartips. Det är jag så glad för.
Ha det gott.
Kramis
Ps, ursäkta att jag inte skriver här så ofta, men jag tänker på dej ändå.

Soulsister sa...

Strålande! Kul att se att vi alla gör olika, jag jobbar fram skuggor genom att lägga på fler lager av samma nyans :)
kram

Viddan sa...

Tack för tipset!
Lena

Eivor/Ejja sa...

Dina stämplar är bara SÅ fina!!
Trevlig vecka!

Med vänlig hälsning,
Eivor/Ejja

www.eivor.blogg.se

Petra sa...

Tack för bra tips, ser framemot nästa.
Vänligen Petra

Linda64 sa...

Takk for tips. Jeg trodde ikke man kunne bruke akvarellpapir, så der lærte jeg noe nytt.

Gurkiss Scrappande sa...

Tusen tack för detta underbara tips.

Sååå läckert.

Kram Gurkiss