fredag 17 juli 2009

Julkort från DT Lena och mig

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer två olika julkort med Skogstokigas
"Tjej fångar snöflingor"

Det första kortet har DT Lena designat.
Ett charmigt kort i blå nyanser med många detaljer.
Lena har även använt Skogstokigas
"Biljett-Nej se det snöar..." och "Liten Lykta"


Det andra kortet kommer från mig själv.
Jag har valt röda nyanser.
De Skogstokiga motiven är "Tjej fångar snöflingor"
och "Biljett-Nej se det snöar..."
Biljetten i detalj
Kortet i detalj
Det var allt för idag.
Även "Sliden" är uppdaterad.
Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

6 kommentarer:

Soulsister sa...

Känns konstigt med julkort mitt i sommaren, men samtidigt praktiskt. Jättefina är de i vilket fall som helst!
kram

Maria Ammar sa...

Åhh, så läckra kort!! =0)
Japp, det är bara att inse att jag blir ruinerad denna månad också med så mååånga superduperfina nya motiv!! *vill ha*

Kramar Maria

Cyllan sa...

Vilka snygga kort ni skapat med den söta flickan på
Ååå fler nya stämplar att bli förälska i...dyrt men kul!!!(fniss)

lenascrappar sa...

Kommer du lovar jag att bjuda på blåbärspaj!! =)
Kram Lena

annkan sa...

Åhh, den stämpeln är ju helt underbar!!
Och vilka fina kort, båda två.
Roligt att se samma stämpel i lite olika utförande/färger.

Viddan sa...

Helt underbara kort!!!