fredag 31 juli 2009

Julkort från DT Lena och mig själv. Presentation av augusti månads DT gästisar.

Hejsan hoppsan alla besökare!
Under augusti månad kommer Milo att vara
Skogstokiga Rubberstamps DT Gäst.
Även Lena fortsätter under augusti att designa
alster för Skogstokiga.Ska bli jättespännande
att se vad tjejerna knåpar ihop.

Här kommer två julkort med
Skogstokigas "Tokig Tomtenisse"
Det första kortet har DT Lena gjort.
Ett jättefint julkort i röda färger. Lena har även använt
Skogstokigas "Cirkel-God Jul nu är det jul igen".
Det andra kortet kommer från mig själv.
Jag har valt att använda mig av blå nyanser och jag
har även använt Skogstokigas "Stor Swirl" och
"Cirkel-Med önskan om en God Jul"
Kortet i detalj
Kortet i detaljDet var allt för idag.
Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

4 kommentarer:

Viddan sa...

Ha... att en stämpel (tomten i detta fallet) kan bli så väldigt olika när man bara ändrar färger. Snygga kort båda 2. Nu längtar man ju efter att få göra julkort ?=
xx Lena

Nettan W sa...

Jätte fina kort, och vad fint med julkort i blått!
Har inte varit runt på bloggen på länge, men oj, vad mycket fint jag har missat! Alltid lika roligt att kika in här!

Soulsister sa...

Ser fram emot vad Milo ska komponera. Kul att Lena också fortsätter.
KRAM från Öland

annkan sa...

Vad roligt att se olika varianter av samma stämpel. :-)
Fina var de!