tisdag 21 juli 2009

Skogstokigt Höstkort från mig


Hejsan hoppsan!
Här kommer ett höstkort från mig med Skogstokigas
"SkördeBus", "Stor Swirl" och "Minicirkel-Hösten"
SkördeBus är ritat i form av en fågelskrämma som
bär på en korg med pumpor och en majskolv.
Tips! Motivet kan även användas till Halloweenkort.

Swirlmotivet gör kortet mycket effektfullt och är
hur användbart som helt. Jag har valt brun färg
när jag stämplade den för att det skulle matcha
resten av kortet.

Kortet i detalj
Det var allt för idag.
Skogstokiga tisdagshälsningar
Petra

6 kommentarer:

Soulsister sa...

Mkt snyggt! De nya swirlsen är bara helt bedårande!
kram

Yvonne sa...

Supersnyggt och jag gillar verkligen swirlen =))
Ha en bra sommar!
kram//Y

Viddan sa...

Vilket härligt höstkort!
Man får ju "habegär" =)
/Lena

lenascrappar sa...

Jättehärligt kort!! Jag älskar hösten och att göra höstkort är jättekul!! Ditt var jättefint!! Kram på dig!!

lenascrappar sa...

Halloj..du har ngt att hämta hos mig!!=) Kram Lena

annkan sa...

Wow, det här gillar jag mycket!!