söndag 7 juni 2009

Tävling

Hejsan hoppsan alla besökare!
Nu är det dags för en Skogstokig tävling igen.
Du har chansen att vinna 10st stämplar, "MiniBusar"
Allt du behöver göra är att skriva en kommentar i denna
blogg och ange din e-postadress.
Tävlingen pågår fram t.o.m. måndagen
den 22/6-2009. Vinnaren meddelas via mail tisdagen den 23/6.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

Lycka till!
OBS! (Glöm inte din e-postadress i kommentaren)
Skogstokiga söndagshälsningar
Petra

131 kommentarer:

Anonym sa...

Finns bara ett uttryck KANON KANON KANON vilka sötisar

Anneli

Mail: info@cawo.se

Madeleine sa...

Herregud det här vill man ju inte missa!!! Tänk vad mycket fina kort man kan göra med alla dessa...

Kram Madde

madelene.karlsson83@bredband.net

Monika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Soulsister sa...

Gud så fina! Vill ha, vill ha vill ha!!!

KRAM Katarina

katarina.soulsister@gmail.com

Carina sa...

En tävling säger man ju inte nej till och absolut inte med dessa sötnosar.

ina7117@msn.com

Yvonne sa...

Klart man vill vara med och vinna 10 småbusar =))
Kram//Y

yvonnenoren1@hotmail.com

Emelie sa...

Fantastiska stämplar. Hoppas att det är jag som har tur!
//Emelie
emelie_el@yahoo.se

Anonym sa...

Fina små stämplar.

// Charlotta

pippilotta74@hotmail.com

Anonym sa...

"Varje ögonblick i livet rymmer ett frö av glädje"

Din blogg ger verkligen inspiration till nyskapande.

Småbus.......ja,tack!

roosnilsson@hotmail.com

Anonym sa...

ÅÅÅ jag älskar alla stämplar :o) Nu håller jag tummar å tår att jag vinner.

Mvh Maja

maja_norman@hotmail.com

Milo sa...

Åh!!!! Sååååå söta!!! Vill verkligen ha dessa! Blev helt kär i dem! =) =) =) =)

milo[snabela]mlilja.net

Camilla sa...

Ja dessa SUPERFINA stämplar vill man ju inte missa att vinna...skyndar mig att ta en lott jag med :0)

Camilla

millaua@telia.com

KiA sa...

Kan bara instämma, helt underbara samt användbara..... VILL HA - VILL HA!!!!
KiA

Anna sa...

Oj! Vad många små sötisar!!! Jag hoppas på lite tur! =)

anna.rivermount@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka BusFina stämplar!
Hoppas på turen!
Kram Ulrika W

Knasisen sa...

Åh, jösses, minisar...super!

broosan2000@yahoo.se

Maria Ammar sa...

Åh vilka små sötisar!
Är ju redan kär i dessa små godingar, så det är klart jag vill vinna!;0)

Kramizar Maria

mammaria1979@hotmail.com

Rosario sa...

Jag vill också vara med..vilka söttisar...
carlson@rosario.se

Anonym sa...

Ett litet tack för en trevlig sida, från Lappland där vindarna susar.... Och en hälsning till alla andra "MiniBusar".

Kram Anna-Lena

anna-lenas@hotmail.com

Connie sa...

Hvor er dine stemlper bare herlig. ;O)

Haveje@tunenet.dk

Anonym sa...

Klart att man vara med och försöka vinna dessa små sötingar.

Angelica

angelica_jacobsson@hotmail.com

mia.t sa...

Wow, vilka sötnosar!!!!! De är bara helt underbara Petra!

Kram Mia
miatdesign@hotmail.com

alfie sa...

Du laver nogle fantastiske søde stempler. Hvordan ligger prisen?

Ville da super gerne vinde de 10 små stempler.

VH
Alfie.

afynbo@yahoo.dk

Anneli sa...

Herregud det här vill man ju inte missa!!! Så mycket kul man kan göra med dessa skogstokigt söta stämplar...

Jag tar en lott..

Mail. a.petersson@telia.com

Kram Anneli

Gerd sa...

Klart man vill vara med och vinna sådana sötingar:)

Kram Gerd

gerd.wennerdahl@swipnet.se

AnnikaS sa...

Så söta, jag hoppas på tur!
kram Annika
annikaskreativasida@telia.com

monica sa...

Kärlek vid första ögonkastet ;-)
Hoppas, hoppas, hoppas det äntligen blir min tur!

leamon_72@hotmail.com

Ida sa...

Nu kliar det i pysselfingrarna!!!
Vilka söta små busfrön!!!
Hoppas-hoppas att det är min tur den här gången!!!

Toppenfin och inspirerande sida förresten

// Ida

mailen: ida@tullgatan23.com

Anonym sa...

Oj oj oj, vilka söta stämplar. Jag vill gärna vinna!!
ninaerica@hotmail.com

Anonym sa...

Jamen, såklart vill jag vara med och ta chansen att vinna Busor.
Himla fräna allihop!!
tycker Eva

eva.karlsson_1@edu.kalmar.se

Anonym sa...

Det var fina stämplar! Jag tar en lott!
Mvh Pirkko
pirkko.kahari@comhem.se

Cathrin sa...

Dunk .... där föll man som en fura, blåslagen och dan men jag kravlar mej fram till tombolan och roffar åt mej en lott oh hoppas det är vinstlotten.Ha det bäst min vän!Kram Cathrin
cathrin-karlberg@telia.com

Anonym sa...

Jättefina stämplar!!! Om man inte vinner, hur kan man köpa dem???
:-)
ublaad@bredband.net

Louise sa...

Så generöst att du lottar ut så många och vem vill inte vinna det?
Jag hoppas på turen i allafall.

ola.petersson@hs.lrf.se

Kram Louise

Ha det bra.

Nettan W sa...

Vilken chans!
Håller tummarna "för mig" så de är blååååå! : )
Nettan

pringel3@spray.se

Tygbiten sa...

Detta vill man inte missa! Så många söta!
tina.lidell@swipnet.se

annkan sa...

Åhhhh, vilka underbaringar du har här då!!

Dem vill jag såklart ha chansen att vinna. :-)

Kram/annkan
skruttan_55@hotmail.com

Anonym sa...

Åååååååh vad jag hoppas att jag vinner dessa minibusisar!!! Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!!

Louise

lollo72@mail.com

Monika1971 sa...

Oj, oj, oj!

Vill ha dessa underbara stämplar!!! Hoppas att jag har tur i utlottningen. Nu håller jag tummarna för att mitt namn dyker när du drar vinnaren.

Tack för en inspirerande och kreativ blogg!

Mvh Monika

Mail: 06386442@telia.com

Henrietta sa...

Å så söta! tävla vill man väl alltid :o))
henrietta.bratthammar@telia.com

Monika sa...

Hej !!!
Med så mycket sött kan man komma långt i sitt scrappar anda.
Söta Små Bus...


wimsy80@hotmail.com

L8 sa...

Denna utlottning kan man ju inte missa bara!!!
Självklart vill jag vara med!
Kram
L8
lotta.lindberg@hotmail.com

Gurkiss sa...

Oooh WOW detta vill man ju verkligen INTE missa :)

Jag tar jätte gärna en lott och håller mina tummar :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

gurkiss@hotmail.com

Gurkiss sa...

Glömde skriva att jag lagt till om denna tävling i min sidebar på bloggen :)

kram gurkiss

Eva J sa...

Detta får man ju inte missa, vilka sötnosar. Nu gäller det att hålla tummarna.
Kram Eva

evja70@spray.se

Gunilla/Nilla sa...

Självklart vill man vara med och ta en "lott"!
Blir så glad av dina ljuvliga motiv!

Ha en bra dag/Gunilla

Anonym sa...

Super fina stämplar, klart man vill vara med i utlottningen, hoppas på lite tur!

/Monika

j_monika@hotmail.com

Mia sa...

Åh kan inte missa chansen att vinna dessa sötnosar.

miamcarlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vinna dessa till min lilla skogstokiga samling. Älskar dina stämplar.... Dom är superfina!
Hoppas på turen...
Kram Anzi

anzi@dahlin.cx

Liza sa...

Dessa vill jag gärna ha chansen att vinna!! Så otroligt söta!

Liza/ liza72@telia.com

maudfreij1963@hotmail.com sa...

Du är en fantastisk designer Petra och det roliga är att de är så användbara både till stora och små.
Hoppas på tur jag med.

Cyllan sa...

Vilka goa mini-busar du skapat - de får gärna flytta hem till mig (ler)
sylten76@hotmail.com

Mari sa...

Ja, ja, ja jag vill gärna vara med och tävla.

dessa små godingarna ska jag verkligen ta väl hand om, om de får chansen att flytta hem till mig

Tack för denna underbara chans !!!

mail : wimsanmari@gmail.com

Jaana sa...

Helt bedårande små filurer !

Susanne sa...

Urgulligt!
Hoppas på tur!

Susanne

m_susanne74@hotmail.com

ja-kn sa...

Dette var utrolig nydelig. Helt fantastisk.

ja-kn@online.no

ja-kn sa...

Disse er bare nydlige, Jeg er imponert

ja-kn@online.no

eva.k sa...

Disse er nydlige. skulle gjerne ha slike

ja-kn@online.no

Anonym sa...

Disse skulle jeg gjerne ha. De er så nydlige.

ja-kn@online.no

Anonym sa...

Disse er nydlige. Ønsker meg disse

ja-knonline.no

Anonym sa...

Kjempe lekre. Disse ønsker jeg meg,

ja-kn@online.no

Anonym sa...

Herlig, disse er nydlige.

ja-kn@online.no

Anneli sa...

Självklart vill jag vara med på detta. Håller tummarna och hoppas på stor TUR, för det lär nog behövas om man ska knipa dessa sötisar.

Mail: anntrad@hotmail.com

Viddan sa...

Till er blogg ska jag helt klart länka. Gillar att jag nu kan köpa stämplar direkt från er =)
Det kommer finnas kort med era stämplar så småningom på http://vidulin.blogspot.com/
Min email: vidulinlena@hotmail.com
//Lena

Annelie sa...

Så söta! Jag tar också gärna en lott & hoppas på tur.

Annelie

abgustavsson@spray.se

Clinen sa...

Hej!
Givetvis vill man vara med och tävla om dessa ursöta stämplar.

Hade inte sett dessa förr måste jag erkänna. Får nog spana lite här i bloggen! /Clinen (carolin_sessan@hotmail.com)

Eivor/Ejja sa...

Vill självklart vara med i denna tävling!! Önskar att de fina stämplarna hittar hem till mig*ler*.

Eivor/Ejja

Mail: eivor74@gmail.com

Marie-Louise sa...

Oj en sån här chans vill man ju verkligen inte missa! Hoppas på turen då!/Marie-Louise
supermillis@live.se

Anonym sa...

Så urgulliga stämplar!! Vill gärna vara med och försöka vinna dessa små söta stämplar!!

Min email är: sanjaveljkovichagman@hotmail.com

Linda Horn sa...

Ååååååh, vaj bara MÅSTE få vinna dessa!!!! De är ju bara sååå underbara! Villl ha, vill ha, vill ha!!

linda.horn@bredband.net

Anonym sa...

sååå skogstoookigt söööta stämplar.hoppas på tur
♥♥♥♥♥♥♥
kramisar helena
helena@vestnet.nu
♥♥♥♥♥♥♥

Anonym sa...

Ha, ha, hoppas att de vill hem till mig :o)
De är verkligen härliga, Dina "busar" ;o)

Många Kramar Lisa!


lisasvensson9@hotmail.com

Anonym sa...

Tänk om dessa söta minibusar vill flytta hem till mig !! Hoppas hoppas på tur.

Katarina

katarina.gutke@telia.com

Anonym sa...

Det er så utolig mange lekre kort med herlige motiv.
Skulle gjerne hatt disse.

ja-kn@online.no

LenA sa...

Skogstokigt söta busar, dom får gärna bo hos mej!

Lena

lena.maria52@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna jag har fått ett par stämplar av mamma från er / Sara

funny-sara@hotmail.com

Anita sa...

Hej du milde skapare!
Här kommer jag hem efter en veckas semster och finner vadå? MiniBusisar! Käre tid, jag får habegär till dem alla. Kan man ha tur mer än en gång i livet? Eller jag menar en gång till hos dej? c",) Få se. Hoppas gör jag.
Stor kram från Anita
anita-svensson@telia.com

Marita sa...

Helt underbara stämplar. Har ganska nyligen börjat scrappa och har blivit helfrälst i Skogstokig.
Hoppas nu på turen...

Marita
mite65@hotmail.com

Anonym sa...

Jättegulliga !!! Du är verkligen kreativ. Älskar de stämplar jag har men vem vill inte ha fler.

Kram från Eva

kvarnkullen@telia.com

Janni sa...

Åh, va kul det hade varit att ha de här sötingarna på pysselbordet! Som student har man inte råd med så mycket stämplar, men det betyder juh inte att man vill ha dem. Hoppas att Fortuna ler mot mig helt enkelt.

Janni (janni_brandon@hotmail.com)

Anonym sa...

Självklart vill jag ta chansen att vinna underbara stämplar. Man blir glad bara man ser dom! bergatrollet66@hotmail.com

Jenny L sa...

Oj vad kul, jag har ingen skogstokiga-stämpel i min ägo (ännu;-) så jag vill JÄTTEGÄRNA vara med i tävlingen. Supersöta är dom!

jenny-l@passagen.se

molla sa...

Åhhhhhhhhhhh..... de skulle trivas utmärkt bra tillsammans med mina stora busar!


malin
mail:molla_hallgren@hotmail.com

Shea sa...

Men hallå, vilken chans! Vill ha, vill ha, vill ha!!
adelsson@hotmail.com

lk46 sa...

Ja det är då säkert att man vill vinna dessa härliga stämplar!
Kram Lene


lene.kristensen@comhem.se

Anonym sa...

Så spännande! Jag vill osså..:)

Anonym sa...

oj! blev så til mig att jag glömde adressen!
linda@familjenottosson.se

sussies sa...

Åh, vilka sötisar, klart man vill vara med och vinna dessa!!!

Kram Susanne

susannebylund@hotmail.com

sandra sa...

Amen hallå!! Vilka underbara sötnosar=) Vill ha!!!

Håller tummarna igen och tar en lott!


Kramelikram från Sandra

sandra@sommentomter.se

Ulle sa...

Vilka otroligt söta stämplar! Givetvis vill jag vara med i denna utlottning ... :)

Linnea sa...

Vinna dessa söta stämplar vore ju inte helt fel :-D

/Linnea

linnea.frisk@bredband.net

Bodil sa...

Småbus tackar man inte nej till....dom är bara så ursöta.
//Bodil

Mail: boa100@pp.ephone.se

Lena B E sa...

Dessa vill man ju inte missa chansen att vinna, så jag tar en lott. Har länkat såklart, här finns det: http://lenasbloggsida.blogspot.com/2009/06/blogcandy-pa-gang_12.html
Mail, lenas.mail@telia.com
Kram Lena

Lena sa...

Även jag tar en lott och hoppas på turen. Lena
elenajohansson@hotmail.com

Pernol sa...

Vilka sötisar! Det här vill jag inte missa! Jag tar en lott och hoppas på tur!

kjaaaam Pernilla

PS: Jag har länkat till dig i min sidebar.

Mail: pernillaxandersson@hotmail.com

Anonym sa...

Super flotte motiver - igen igen.... Og herlig hjemmeside - med alle de opdateringer kommer jeg på besøg mindst en gang om dagen :-)

-Erna

amee_jensen@webspeed.dk

Mjala sa...

Man kan ju bara säga att 10 sådana vore nåt, man vill ju ha allt med Skogstokigt!!!!

Hanna

Petra sa...

Hållar tummarn hårt, hårt och hoppas på turen att vinna dessa makalöst söta stämplar.
Petra/peu

pelargon2009@hotmail.com

Camilla sa...

Ja,detta vill jag vara med på :o)
Kramar
Camilla
camillaholm@tele2.se

cissi sa...

Hoppas att jag vinner

cissi

Mail cissi.widner@hotmail.com

cissi sa...

Hoppas jag vinner

cissi

Mail cissi.widner@hotmail.com

Anna sa...

Anna här, i smålands mörka skogar!

Oooo vilka söta mini bus, helt fantastiska helt enkelt!!

Jag hoppas på turen o håller tummarna för en vinst...

Kramiz: vinstlotten@hotmail.com

Anna sa...

Hejzan Petra!!

Ooo, vilka söta mini~bus. Helt underbara!!

Jag håller tummarna och hoppas på tur...

Kramiz Anna

joggemia sa...

Självklart tar jag chansen att vinna dessa godingar!!!!

marienilsson90@hotmail.com

Pernilla sa...

Vilka söta godingar.

Kram Pernilla

p.mass@telia.com

Mia sa...

Dina stämplar är verkligen alldeles ljuvliga! Klart man vill vara med och chansa på en liten vinst!
/Mia

travellingmia@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefina stämplar blir bra till många olika kort Hoppas jag vinner

jenny.t.kallman@telia.com

Sussi sa...

Superfina stämplar, vill gärna ha!

susanne.elstig@vannastv.net

Vera sa...

Givetvis vill jag vara med och försöka vinna de URSÖTA stämplarna!! Har ingen skogstokig-stämpel i min ägo så det skulle sitta fint med lite tur nu :)

Kram Vera
norrvera@hotmail.com
http://vera-med-flera.blogspot.com

Camilla sa...

Jag är en scrappare som inte hamnat i stämpel-svängen riktigt ännu. Snubblade in på din sida och herrejösses!!! Nu är det stooooooor risk att man får en böjelse till :)
Oavsett om jag vinner eller ej så måste jag införskaffa ett antal av dina stämplar. Var/hur köpa??

Mail: mickenpiga@hotmail.com

Anonym sa...

första gången jag ser dessa stämplar och vilket ha begär de ger!!
sofia
mail:sofia781@hotmail.com

Anonym sa...

Varje dag snubblar man över nya fiona scrapsaker, desa stämplar är ju underbara.

MVh Petra

petrap@spray.se

Anonym sa...

Visst är man lite skogstokig, klart jag vill göra söta kort med dessa.

Camilla

camilla_fridholm@hotmail.com

Chruss sa...

Klart man vill chansa och kanske lyckas vinna!!
chruss.karlsson@bredband2.com

Anonym sa...

Hoppas hoppas hoppas, skulle vara mina första skogstokiga stämplar. har just upptäck domma underbara stämplar!!!!!

anna.farggren@telia.com

TinaB sa...

Ja absolut att jag vill ha en chans att vinna dessa urgulliga stämplar.
Älskar dessa stämplarna och alla andra här :-)
christina.bergstrand@telia.com

Tussemaja sa...

Men hur har jag kunnat missa dessa stämplar?! Helt underbara.
Självklart vill jag inte missa chansen att vinna dem!

tusse6maja@yahoo.se

ScrapMi@ sa...

Åhhhhh vilka sötisar...jag tar gärna chansen att vinna dessa godingar =)

Glad midsommar på ER allihopa!
Kram//Mia

mail: miaisaksson@telia.com

Anonym sa...

Jag vill också vara med i denna tävling. Så söta stämplar. Håller tummarna :)

daniella.babic@bredband.net

dj_zap sa...

Gud så söta!
Man får ju iaf prova om turen vill vara med än? :)
Håller tummarna hårt...
Mari B
dj_zap@hotmail.com

Carola sa...

Jätte söta är de, vem skulle inte vilja ha dem ? :)


Carola

tarantellan@hotmail.com

Anonym sa...

Tänk vilka små söta bus vad fina kort man skulle kunna göra. Hoppas bara på tur.

Kram Åsa

janoleh@spray.se

Anonym sa...

söta är bara förnamnet
Ann-Christin
annskog@spray.se

Anethe sa...

De är bara så grymt söta! Vill HA!!!!

a_anethe@hotmail.com

Anonym sa...

Pju!! höll på att missa!

linda@fonstermiljo.se

Anonym sa...

Har nyss upptäckt dina underbara sötnosar! Hoppas på nybörjartur i sista minuten ;o)

//Cissi

henrik.aspelund@telia.com

Saskia Veenendaal sa...

I just love your stamps. And all the wonderful cards on your blog...

Greetings from Holland!
Saskia
knutselsaskia@gmail.com

Riitta sa...

So lovely stamps !

Riitta

riittajylha@netti.fi

Maria sa...

Hoppas på tur att få dessa "sötisar" på posten....de var kanon fina;)
Kram Maria

Mail: mariashemma@gmail.com

lenislenis sa...

Klart jag vill ta chansen att vinna - stämplarna är underbara!!!

ngiyathanda@hotmail.com

Hanne Højmark sa...

Nej hvor er de søde :o)
De må gerne komme hjem til mig ;o)
Knus Hanne
Email: elonora@ofir.dk