måndag 29 juni 2009

Sommarkort från DT Lena

Hejsan hoppsan alla besökare!
Hoppas att er helg varit trevlig. Själv brände jag upp mig
rejält i solen igår. Låg och läste en bra bok i
solgasset på tok för länge.

Här kommer ett riktigt härligt sommarkort från
DT Lena med Skogstokigas
"Ko" och "Text-Lille ko..."

Glömde visa Skogstokigs "Mur" härom dagen.
Men nu kommer den :O).

Jag har fått många frågor vart jag får min fantasi i från.
Ja, de liksom bara "ploppar" upp. Som en bild i huvudet.
Sedan skissar jag ner dem. Och jag lovar er, det är inte
lite bilder som ploppar upp :O).
För min del skulle dygnet ibland behöva ha 48timmar.

Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

3 kommentarer:

Maria Ammar sa...

Ha ha... Det kortet gillar jag! =0)

Soulsister sa...

Underbart KO-rt ;)

Cathrin sa...

GRATTIS på namnsdagen Petra!!KO-losalt härligt kort.Kram kram Cathrin