tisdag 9 juni 2009

Skogstokigt kort

Hejsan Hoppsan alla besökare!
OBS! Glöm inte tävlingen.
Där du kan vinna 10st Skogstokiga minibus.

Här kommer ett Skogstokigt kort från mig.
Jag har använt "Stor Charmig Ram", "BlomsterÄngel",
"Tag-Blommor äro röda", "Biljett-Tänker på dig"
och "Biljett- Go och glad..."
Klicka på kortet för att se det i större format Jag har skuggat motivet med blyerts samt chalkat kanterna
svarta. Kinderna är rosafärgade så att det går i stil med pappret.
Jag har använt 3D-kuddar för att få till det där lilla extra.

Även Sliden är uppdaterad.

Skogstokiga tisdagshälsningar
Petra

6 kommentarer:

Soulsister sa...

Så himla fint!!!

Madeleine sa...

Häftigt med svartvitt!

Nettan W sa...

Ja verkligen fint.
Och va snyggt det var med svartvitt! Hade jag aldrig kommit på att testa. Va skoj att få se!

annkan sa...

Så snyggt!!

Cathrin sa...

Kanon kanon! Det är så häftigt med svart/vitt och den röda ramen är som grädde på moset.Kram Cathrin

L8 sa...

I like!! Kinderna är pricken över i:et :)
L8