tisdag 30 juni 2009

Riktigt härligt sommrigt grattiskort från DT Maria

Hejsan hoppsan alla besökare!
Idag kommer ett riktigt härligt och sommrigt
grattiskort från DT Maria med Skogstokigas
"BärBus", "Minicirkel-Grattis",
"Cirkel-Flaggor, blommor, löv" (äldre motiv)

Kortet har en speciell vikning. Här är framsidan.
Här är framsidan i detalj.
Här är framsidan öppen.
Här är baksidan stängd.
Här är baksidan öppen.
Otrolig läckert!
Jag vill tacka Maria så hemskt mycket för
att vi fått äran att se hennes superfina alster
under juni månad. En stor Skogstokig kram till dig.
Besök gärna hennes blogg för att se fler
av hennes fina kort.
Det är ju semestertider så under juli månad kommer
jag själv att vara DT-gästis :O) tillsammans med Lena.
Bland annat kommer jag att visa Skogstokiga scrapkort
och målningstips med Promarkerspennor samt
en del annat.

Skogstokiga tisdaghälsningar
Petra

6 kommentarer:

mia.t sa...

Wow, Maria vilket underbart kort du har gjort!!!! Älskar färgläggningen, vikningen...ja allt!
Kram Mia

Nettan W sa...

Ja, wow!!!
Helt fantastiskt,
det var en ny vikning som jag inte sett förut. Jätte fint!
Det lyser sommar om dem! : )

Nettan W sa...

Hur snurrig är jag då?
Det var så fin vikning så jag trodde först att det var två olika kort...man ska läsa noga....skyller på värmen ; )
Jätte fint var det hur som helst! : )

lenascrappar sa...

Ja verkligen häftigt kort!!! Fick fundera en stund innan jag fick ihop sidorna, får väl också skylla på värmen...
Kram Lena

Soulsister sa...

WOW! Inte illa! Vilket häftligt kort o kul med annorlunda vikning!

KRAM

annkan sa...

Vilket underbart kort!!