torsdag 25 juni 2009

Kort från DT Lena och ett gäng nya motiv

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer ett skogstokigt charmigt kort från DT Lena
med Skogstokigas "Sköldpadda"

Här kommer en bild med ett gäng Skogstokiga motiv.
"VattenmelonBus", "PajBus", "FixarBus", "Film/BioBus",
"KräftBus", "Stora Svampar", "Kontakt/ElBus",
"KameraBus", "BowlingsBus", "Älg", "Flicka på knä",
"FotbollsBus", "Hörndekoration nr2", "Strandflicka",
"Stor Cirkel-Den blomstertid nu kommer",
"Tag-Du ska inte tro...", "Cirkel-Spöke",
"Cirkel-Med önskan om God Jul"
och "Tag-Hejsan hoppsan"
Klicka på bilden för större format/Clicka to view in large size
Även "Sliden" är uppdaterad.
Skogstokiga torsdagshälsningar
Petra

7 kommentarer:

Cathrin sa...

Hej där!! Nu är jag säker.....DU ÄR GALEN KVINNA, var får du all ideér ifrån.Finns det idépiller tro? Så måååånga fiiiiiina nya motiv, wow. Kram Cathrin

Soulsister sa...

Helt underbara motiv! Håller med Catrhin, var får du alla idéer från?! Vill ha, vill ha vill haaaa!!!

Nettan W sa...

Underbart kort med sköldisen! Och massor av underbara nya stämpelmotiv!
Måste vinna på lotto eller något, för jag skriker som Chatrin och Soulsister.. VILL HAAAAA!!! : )

Anita sa...

Hej du milde skapare!
Nya motiv. Igen! Jag får habegär till FilmBus och KräftBus och VattenmelonBus och.... oj oj, du är helt otrolig. Du är bäst!
Mail kommer snart. :o)
Ha det gott i värmen.
Jag är i Halmstad och njuter av hav och strand.
Kramis från Anita

L8 sa...

Vilka underbara motiv du gör - jag längtar till skatteåterbäringen...!!!!!
Min chef blev såååå nöjd med sitt skogstokiga kort med golfaren :)
Jag fick tom in vår logo på tröjan som fick gå i vår turkosa "jobbefärg" hihi
Soliga kramar
L8

Maria Ammar sa...

Wow vad många fiiiina nya motiv!!! VILL HA... och beställningen har redan gått iväg! *he he*

Jättefint kort, sköldpaddan är så sööt!

Kram Maria

Anonym sa...

Neeej, jag måste ju skaffa ett par heltidsjobb till! Vill ju köpa alla! Dina stämplar är otroligt fina!
ninaerica