onsdag 3 juni 2009

Ett gäng kort med Skogstokiga motiv

Hejsan hoppsan!
Här kommer ett gäng kort.

Först kommer två kort som jag gjort i svart/grått/vitt
och skuggat motiven med blyerts.

På det första kortet har jag använt
Skogstokigas "Blomsterrad" och "Biljett-Sommaren är här"
Här har jag använt Skogstokigas
"Giraff" och "Liten Biljett-Grattis"
Här kommer ett härligt sommrigt kort
från DT Lena med Skogstokigas "JordgubbsBus"
och "Biljett-Sommaren är här"
Och det sista kortet för idag är ett jättecharmigt
bonuskort från en tjej som heter Camilla.
Hon har använt Skogstokigas "Kärt Brudpar"
Det var allt för idag.
Även "Sliden" uppdaterad.
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

5 kommentarer:

lenascrappar sa...

Vilka fina kort du gjort!!! Det blir såå bra med blyertsen och annorlunda!! Kul!!
Camillas kort var också tjusigt!!
Ha en bra dag!!
Kram Lena

NetteR sa...

Superfina kort och sååå grymt många nya stämplar som kommit *suckande dregglar*

annkan sa...

Underbart!!
Som vanligt blir man ju supersugen på de flesta av dina nya stämplar. ;-)

lk46 sa...

Jättehärliga kort! Tack petra, mina stämplar kom idag. Jag blir alltid sp glad för de där små som följer med!
Kram lene

Soulsister sa...

Snyggt med de svart/vita korten! Mkt fint! Lenas kort är alltid toppen o va kul med Camillas kort!