onsdag 13 maj 2009

Lampskärm från DT Lena och Utmaningen

Hejsan hoppsan alla besökare.
Här nedan kommer något superhäftigt designat av DT Lena.
Nästa alla Skogstokiga djurmotiv är maskade och målade
samt monterade på en lampskärm.
Perfekt till barnrummet. Perfekta presenten.Visst blev det tufft!

Jag har även blivit utmanad av Lena
Utmaningen går ut på att skriva tre saker som alltid finns i min/mitt

Kylskåp; Thaichilisås, Vinäger, Sylt

Frys; Is, Matlådor, Grönsaker

Skafferi; Mjöl, Flingor, Havregryn

Handväska; Plånbok, Bindor, Penna

Sminkväska; Mascara, Brun ögonskugga, Pinsett

Badrumshylla; Ansiktskräm, Deo, Hårboste

Förråd; Vektyg, Kartonger, Hyllor

Hjärna; Min familj, Motiv :O), Färg och form

Jackficka; Nycklar, hårsnoddar, Arméns hudsalva

Kryddskåp; Santa Marias Grillkrydda, Aromat, Citronpeppar

Barskåp; Vilket barskåp :O). (Hade jag ett skulle det vara Amarulla (gott gott), Vin, Öl)

Köksbänk; Micro, Kaffebryggare, Uppätna kakor :O)

Det var allt för idag.
Imorgon kommer ett nytt inlägg
Skogstokiga onsdagshälsningar
Petra

5 kommentarer:

Maria Ammar sa...

Woow vilken snygg lampa, tack för den skojiga idén!

Carolas Bod sa...

Vilken härlig lampa du gjort

Cathrin sa...

I´m back!! Utan modem i flera dagar!
Fantastisk lampa, vilket jobb. Kram Cathrin

Agneta sa...

Verkligen en kanonbra ide till en lampskärm till ett barnrum.

Jättesöt blev den också.

//Agneta

Soulsister sa...

WOW! En sådan hade min systerson ÄLSKAT! Men jag kanske ska göra en själv? Har ju en hel del stämplar.... :)

KRAM