fredag 29 maj 2009

Kort till nya bebisen från DT Lena

Hejsan alla besökare!
Här kommer ett jättecharmigt kort från DT Lena med

Skogstokigas "Föräldrar med Barnvagn"

Den här speciella awarden fick jag av Louise.
Tack Louise! (Besök gärna hennes fina blogg.)
Man ska nämligen skriva 10 saker ärligt om sig själv och sen skicka den vidare till 7 personer.
Här har ni dem

1: Höga krav på mig själv
2: Skrattar lätt. (vilket kan leda till hysteriskt fniss)
3: Funderar skarp att färga håret rött
4: Helgalen i chili och vitlök
5: Vill helst gå barfota
6: Föredrar koja framför slott
7: Gillar att gå promenader i skogen och känna alla dofter och höra alla ljud (vilket blir alldeles för sällan)
8: Spelar ofta musik på hög volym och sjunger som en galning. (musik som jag gillar förståss samt att jag sjunger allt annat än bra)
9: Föredrar byxor framför kjol
10: Jag håller på med alla möjliga kreativa saker ca 6-12 timmar om dagen.

Ni som vill hämta denna award är varmt välkomna!
Jag har valt att inte skicka den vidare för jag antar att den har gått till alla jag vill nominera.
Ingen nämnd, ingen glömd.

Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Lena.... du är ju bara för bra på att göa fina kort.
Petra.....Kul att läsa lite om dej, tror nog du är lite småtokig eller förlåt skogstokig du oxå. Kan själv skriva under på några av dina punkter. ha en trevlig helg. Kram Cathrin

Louise sa...

Spännade läsning och bra svarat det blir en stjärna i kanten till dig.

Ha en riktigt trevlig helg.

Kram Louise

Marie-Louise sa...

Hej! Vill bara säga att jag gillar dina stämplar massor! De är underbara. Såååå nöjd med de som trillade ner i min brevlåda för ett par veckor sen!!! :) Jag lär återkomma......Ha en riktigt trevlig pingst!