torsdag 9 april 2009

Nya Skogstokiga motiv

Klicka på bilden för större format

Hej hopp alla besökare!

Här kommer en bild av nya Skogstokiga motiv som kommer att
droppa in lite pö om pö, den närmaste tiden.
"Blomsterrad", "Vinter/Julflicka", "StjärnBus",
"Sommarflicka", "Sommarpojke", "ReseBus",
"Tuff Kille", "Cirkel med 3 blommor", "DrömBus",
"Stor Cirkel med Blommor och Löv",
"Grattiscirkel med Hjärtan",,
"Grattiscirkel med Fjäril"
"Stor Cirkel med Grattistexter",
"Stor Cirkel med Ja må du leva",
"HallonBus" och "Flower Power-Bil".



Jag vill önska er alla en skön och trevlig Påskhelg.
Det var allt för idag.
Ikväll drar jag iväg med Cathrin på kvasten :O).
Skogstokiga torsdagshälsningar
Petra

8 kommentarer:

Louise sa...

WOW vilka motiv du gjort.
Bilen var extra häfitg.
Önskar dig / er en riktigt GLAD PÅSK.

Kram Louise

Soulsister sa...

Bedårande allihopa!

Cathrin sa...

Wow wow wow så fina och såå många nya härliga motiv.Du måste vara galan kvinna......som får till alla dessa underbara små skapelser. Bara en sak......ska du åka med mej så sitter du still och klagar inte på min körning,ok. KRAM Cathrin

Yvonne sa...

Härliga stämplar som vanligt =))

Önskar dig en riktigt skogstokig påsk!
Kram//Y

Anita sa...

Hej Petra du milde skapare!
Åh, vad många härliga motiv du har ritat. Men jag undarar.... sover du på nätterna? Eller är huvet fullt med idéer hela tiden? Jag är lite bekymrad som du hör.
Nåja, nu får du tänka på nåt annat när det bär iväg till Blåkulla med Cathrin. Jag hänger gärna på. Men tar en egen kvast. Den där Cathrin vet man aldrig så noga med. Hon är rätt så farlig på kvasten faktiskt. Ser ni en blå kvast med penséer så är det jag. Jag tar med lite flygkost om det är okej. c",)

Ha en himla skön påskhelg.
Stor kram från den blåtokiga häxan

Anneli sa...

Vilka underbara nya stämplar skogstokigt söta.
Önskar dej en riktigt GLAD PÅSK.
Kram
Anneli

lk46 sa...

Så härliga stämplar! Bilen måste jag bara ha + lite andra!!! beställning kommer efter Påsk!
Ha det gott på Blåkulla!
Bakbus har redan kommit till användning! Kan inte visa det än då det är en swap!
kram lene

mia.t sa...

Superfina motiv som vanligt!! Ha det riktigt bra på Blåkulla, kanske ses vi där...
Kram Mia