fredag 10 april 2009

Ett kärleksfullt kort från DT Cathrin

Hejsan hoppsan alla besökare!
Här kommer ett jätteläckert och kärleksfullt kort från Cathrin!
Hon har använt Skogstokigas "Par".
Nu är jag nyfiken. Har ni skickat många påskkort?
För mig blev det inte så många. 12st.
Nu börjar det även att bli tid att skapa
Morsdags-, Konfirmations-, Student-, Bröllops-, Grattis- och Sommarkort.
Snart startar jag även en ny tävling här i bloggen.
Det var allt för idag.
Skogstokiga långfredagshälsningar
Petra

3 kommentarer:

Soulsister sa...

HÄrligt kort!

Jag skickar inte så många kort, jag brukar ge dem tillsammans med en påskblomma eller liknande när vi går bort under påsken.

Finns lite nya på bloggen idag :)
kram från mig

Maria Ammar sa...

Inte så många... Själv skickade jag bara 3st. *S*

Vad spännade med ny tävling!

Ser att jag förmodligen kommer att bli ruinerad även denna månad... Så himla många fina nya motiv!! *vill ha*

En riktigt härlig påsk på dig och dina söta busar! =0)

Kram Maria

lenascrappar sa...

Jag lyckades bli av med de jag tänkt skicka så det var bara närmaste släkten som fick..totalt 5 st!! Å andra sidan har jag inte fått ett endaste själv..verkar inte vara så hett att skicka påskkort!!
Kram L