lördag 14 mars 2009

Två charmiga kort från DT Anneli

Idag är det lördag. Varje lördag under mars månad kommer Annelis Skogstokiga DT-kort att visas här i bloggen. Idag kommer två stycken charmiga kort.

Kort nr 1
Ett supercharmig grattiskort design Anneli med Skogstokigas "Trädgårdsbus", "Stor Tulpan" och "Biljett En Enkel Tulipan". Motiven passade så bra ihop.
Visst blev det fint!


Kort nr 2
Ett härligt sommarkort från Anneli med Skogstokigas "Midsommarstång".
Ja, nu längtar man till midsommar.
Skål!

Det var allt för idag.
Ha en riktigt härlig lördag.
För mig blir det TV-soffan för att se Melodifestivalen ikväll.
Skogstokiga lördagshälsningar
Petra

5 kommentarer:

Soulsister sa...

Så fina!
Har flera kort på G, men hinner inte scrappa alls just nu...mkt i skolan o på jobb. Men sen så :)


KRAM

Anonym sa...

Hej.

Undrar bara hur man får tag på dina stämplar?

Mvh Monika

Petra/Paradise sa...

SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄÄÄÄLLA, ha med dej "bus"-serien till Lc-mässan!! PLEAAASE!!! jag blev helt såld!! VIll HAAAA!!!!!
Trevlig helg!! =)
Stor kram Petra

Petra/Paradise sa...

äh, nu är jag ju helt snurrig!! ;)
Jag blandar ju ihop skogstokia med bildmålarna..sorry..
Hur sjuttsingen ska jag få tag på dina söta busar?!!
kram

Yvonne sa...

Oj vilka fina kort och stämplar.
Du har så många nya nu och man vill ju ha alla men det går ju inte...eller?? näe inte just nu =((
Kramar//Y