söndag 29 mars 2009

PenseBus, Award från Katarina och april månads DT-tjejer

Hallå alla besökare!
Här kommer ett Skogstokigt vårkort från mig med "PenseBus".
Motivet kan användas med blomman för sig.
Jättesnyggt att sätta flera Penseer på rad.


Den här awarden har jag fått av Katarina. Tack kära du för den.
Vill skicka den vidare till alla Skogstokiga DT.
Före detta DT, nuvarande DT och kommande DTs.

Snart är det april månad och dax att presentera Skogstokigas DT-tjejer.
Lena fortsätter även i april och Cathrin. Som varit gästDT tidigare kommer tillbaka.
Ska bli jättekul att se vad tjejerna kommer att knåpa ihop.
Välkommen tillbaka Cathrin.

Jag vill även passa på att tacka för alla trevlig och uppmuntrande ord
ni Skogstokiga fans mailat till mig samt för alla förslag på motiv.

Det var allt för idag.
Imorgon kommer ett kort från mig.
Skogstokiga söndagshälsningar
Petra

5 kommentarer:

Soulsister sa...

Underbart kort! Ser också fram emot vad töserna ska knåpa ihop.
kram

Anneli sa...

Tack så jättemycket för den fina awarden! Det värmer så gott att bli uppskattad.
Så söt kort med stämpeln PenseBus så användbar och söt stämpel
Ska bli kul se vad Chatrin hittar på med dina skogstokiga söta stämplar
Önskar dej en riktigt bra dag!
kramisar

Anita sa...

Hej Petra!
Åh, vad mycket roligt det var att läsa om här idag. Och titta... PenseBus är underbar och ditt kort ännu mer underbart. Vilka läckra papper. Vet du vad det främsta heter och är ifrån?
Jag har inte frågat men nu gör jag det. Hur menar du att jag bara kan ha pensén? Har du en slags stämpelfärgpenna? Berätta gärna för en som är lite trög ibland. :o)

Vad glad jag blir att höra att Cathrin kommer tillbaka. Hon gör ju härliga kort med dina motiv. Ska bli mycket spännande att se vad hon gör med allt nytt.

Ha en go söndag.
Stor kram från Anita

Cathrin sa...

HEEEEEEJ!

Tusen TACK för ditt förtroende. Ska bli såååå kul att åter igen få vara Skogstokigas gäst-Dt.Vi höres på mailen senare, Kram Cathrin

mia.t sa...

Jättefint kort Petra med ett mycket användbart motiv. Alla de nya busen är också supermysiga, önskar så att min pysselplånbok var myyyycket större ;0)

Kram Mia