söndag 15 mars 2009

Fem jättefina alster från DT Lena

Hej hopp kära söndagsbesökare.
Här kommer 5st Skogstokigt fina alster från DT Lena.
Nr.1
Novembers månadsblad med Skogstokigas "PumpaBus"


Nr.2
Ett härligt höstkort från Lena med Skogstokigas "PumpaBus",
"Höstcirkel" och "Kramtext"


Nr.3
Ett störtskönt påskkort a la Lena med Skogstokgias
"Lappat Ägg" och "Textcirkel Glad Påsk"


Nr.4
Ett läckert grattiskort med Skogstokigas "Bakelse/Muffins".
Mums!


Nr.5
En jättefin låda från Lena med Skogstokiga Petras hemmagjorda blommor.

Det var allt för idag. Ha en fortsatt trevlig söndag.
Lämna gärna en kommentar.
Imorgon visar jag två Skogstokiga kort med "BärBus", Studentmotiv målade i Skånskt tema och fler motiv av busserien som är på väg.
Skogstokiga söndagshälsningar
Petra

3 kommentarer:

Anita sa...

Hej Petra!
Vad kul att titta in och se nya härliga kort.
Jag väntar med spänning på morgondagen och veckan som kommer. Vad ska du hitta på? Jag är så nyfniken. :o)
Idag har jag gjort GodisBus brun som choklad.
Stor kram från Skogstokig fantast.

Soulsister sa...

Underbara alster!

KRAM

Cathrin sa...

SUCK!! Ja ja ännu en sömnlös natt väntar för hur ska jag kunna sova när du har nyheter att visa i morgon???? Sov gott,hi,hi. Cathrin