söndag 22 februari 2009

Tävlingens sista dag och Hurra för 1-årsdagen

Glöm nu inte Tävlingen. Sista dagen är idag 22/2-2009
Du har chansen att vinna den här stämpeln från Skogstokiga.
"Prinsessan Bus med ballonger."
Vinnarstämplarna är extra stora (8,1x13,3cm.)


Det är helt sanslöst vad tiden går fort när man har roligt.
Idag firar jag ett år med mina Skogstokiga motiv.
Hurra!!!
Tack alla ni som som varit med under året och för all positiv respons.
Meningen med de Skogstokiga motiven är att skänka glädje.
Och det hoppas jag att jag uppnått.

Här nedan kommer ett kort som jag har gjort med Skogstokigas
"Timmerstuga". Man får ut två motiv ur samma stämpel.
Jag har målat gräset och blommorna och lagt 3D-kuddar bakom.
Mycket effektfullt.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

Skogstokiga kramar
Petra

11 kommentarer:

loke / viggen sa...

En lott till mej TACK.

Lena

Yvonne sa...

STORT GRATTIS på 1-årsdagen.
Visst har dina underbara stämplar skänkt glädje, fattas bara, man blir ju glad av att se dom =))
KRAMAR//Yvonne

Soulsister sa...

Grattis på 1-års dagen! Hoppas på många många fler :)

KRAM

lenascrappar sa...

Massor med grattiskramar på 1-årsdagen!! Tack för alla underbara motiv du har gett oss och hoppas på många fler!!
Kram Lena

jenny/e.j.m sa...

Ett stort GRATTIS på skogstokigas ett årsdag. Tack för alla fantastiska motiv du ritar.

Kram

Jenny/e.j.m

Louise sa...

grattis på ett års dagen.
Du h ar verkligen skänkt mig och säkert många andra mycket glädje med dina fina stämlpar.

MVH
Louise

Anita sa...

Hej du skogstokiga Petra!
Ojoj, vad du gläder mej med dina underbara stämplar. Och jag blir lika imponerad varje gång du ritar nåt nytt. Du har massor av fantasi och skaparlust och det är himlans bra, tycker jag. :o)
Grattis på 1-årsdagen. Hoppas du kommer att ligga i detta nya år också.
Stor kram från Anita

Chruss sa...

Petra! Jag skulle så gärna vilja köpa din kostämpel, även grisen, elefanten,tösen med käpphästen och hönan. De är ju helt underbara!
HUR gör jag?

Grattis på ettårsdagen!

Cathrin sa...

Hipp hipp hurra på födelseda´n!
Många tok-kramar från Cathrin

Sunblizz sa...

HURRA HURRA HUUURRAAAAAAAA!!!

Grattis på 1-årsdagen! Hoppas på att få följa dig och dina fina stämplar kommande år =)

Kramisar!, Sara

sandra sa...

Grattis på 1-års dagen!
Hoppas att det blir många fler år med dina underbara stämplar.
Självklart vill jag vara med och tävla, hur kan jag ha missat det=)

Håller tummarna!

Kramisar Sandra