onsdag 4 februari 2009

TÄVLING

Hej alla Skogstokiga fans!
Jag firar 1-årsdag den 22/1-2009 med mina Skogstokiga motiv. Det vill jag givetvis fira med en tävling.

Två stycken stämplar lottas ut. Stämpelmotivet har ännu inte släppts och kommer givetvis att finnas till försäljning efter tävlingens slut i begränsad upplaga.

Det som är speciellt och unikt med de två stämplarna som går till vinst är att de är i ett större format (ca 8,2x14cm). Ett mycket användbart motiv.

Allt du behöver göra för att ta en lott är att lämna din e-postadress + kommentar i detta inlägg, så att jag kan kontakta dig när du vunnit.

Jag kommer att dra TVÅ vinnare som vinner varsin stämpel. Tävlingen börjar idag 4/2 och går ut söndagen den 22/2-2009 kl.24.00.

Vinnaren meddelas måndagen den 23/2-2009 via e-post.

Ha nu inte för bråttom när du lämnar din kommentar att du glömmer skriva ner din e-postadress.

Lycka till!
Petra

96 kommentarer:

Soulsister sa...

Klart jag vill vara med i en tävling!!!

katarina.soulsister@gmail.com

kram från mig

Annika sa...

Självfallet vill jag vara med och tävla!

annikaskreativasida@telia.com

Yvonne sa...

Jag vill också vara med så klart =))
Mailadressen har du.
Kram //Y

Susanne sa...

Ett stort GRATTIS på din 1-årsdag för dina skogsmotiv.

Och jag själv vill ju absolut inte missa chansen att få en egen stämpel, så jag håller tummarna jätte jättehårt!

gotland@speedmail.se

KiA sa...

Hipp, Hipp, HURRA!!
på SKOGSTOKIGAS 1-års dag.
Håller tummarna på att det blir även min STORA lyckodag....

LYCKA TILL med det nya året
kristin.kullaberg@gmail.com

Madeleine sa...

Vill också vara med och tävla!

madelene.karlsson83@bredband.net

Mvh Madde

lenascrappar sa...

Godmorgon!!
Jag vill också ta chansen såklart!!
Min adress har du också!=)
Kram Lena

eva sa...

Grattis på 1-årsdagen!!
Vill absolut vara med och tävla om dina underbara stämplar!!

eva.m.frodin@hotmail.com

Scraptroll sa...

Åh vad kul att kunna vinna någon av dina stämplar. De är ju så härliga allihop!

queenblue83@hotmail.com

Louise sa...

Å jag vill jätte gärna vara med i din tävling.
Min e-post är: ola.petersson@hs.lrf.se

Blogg: http://louiseudden.blogspot.com/

MVH
Louise

Anonym sa...

Så spännande! Jag vill va´med!
linda@familjenottosson.se

Louise sa...

Hej och grattis till 1 års dagen.
Jag vill givetvis vara med och tävla hos dig.

Kram Louise
E-Post adress:
ola.petersson@hs.lrf.se

Blogg:
http://louiseudden.blogspot.com/

Mia sa...

Jag älskar era stämplar! Har inga än men hoppas att denna kanske blir den första!! ;)

Mia@thorssons.se

Kramar i massor!
Mia

Knasisen sa...

Självklart vill man vara med om den här chansen.

Grattis till ettårsdagen!

broosan2000@yahoo.se

Välkommen till Titti sa...

Grattis på 1-års dagen. Har hängt med nästan från början och de är underbara.

Skogstokiga kramar

Britt-Marie Schenström

schenstrom45@hotmail.com

~ Sophia ~ sa...

Grattis och hurra!!
Vem vill inte ha en Skogstokig-stämpel ida´!

Tack och bock för en lott...

sophia_lindgren@hotmail.com

Sublizz sa...

Åh, man kan aldrig ha för få av dessa goa stämplar! Klart jag vill vara med!

sunblizz@hotmail.com

kramis, Sara

Hella sa...

såklart jag vill vara med och tävla!

hella.sjolund(snabel-a)hotmail.com

Grattis på 1års dagen!!

Anneli sa...

Ett stort GRATTIS på din 1-årsdag för dina underbara stämplar.
Man blir Skogstokigt GLAD när man tittar på dem
Självfallet vill jag vara med och tävla, drar en lott!
Min e-post a.petersson@telia.com

Kram Anneli

Anonym sa...

Hej Petra. Dina stämplar är absolut de underbaraste jag har sett, har några utav dem, lycko mig. Vill sjävklart vinna en stämpel.

maudfreij1963@hotmail.com

loke / viggen sa...

Några nya stämplar vore kul

Lena

klanten_88@live.se

Cyllan sa...

Jag vill också vara med och få chansen att vinna fler av dina fina stämplar som jag nyligen upptäckte (och snart ska äga ett par av). Grattis på 1-års dagen

sylten76@hotmail.com

Cathrin sa...

Oj då!! Här haglar det visst in kommentarer,HIPP HIPP HURRRRRRRRAAAAAAAAAAAA, på Skogstokigas födelsedaaaaaaaaaag. Har nog blivit lite tokig(are) sen jag föll pladask för dina stämplar, men den smällen tar jag gärna.Önskar dej alla lycka i forsättningen. Grattiskram från Cathrin
cathrin-karlberg@telia.com

Camilla sa...

Ja tänk vilken dag om en stämpel jag vann en dag. Jag tar en lott å hoppas på att turen e på min sida :o)
Grattis till din 1-årsdag och alla dina superfina stämplar.

millaua@telia.com

Veronica sa...

Grattis på 1års dagen och klart jag vill vinna!

veronicaylander@hotmail.com

Becca sa...

Jag vill oxå vara med och tävla...!
*håller tummarna*

beccascorner@hotmail.com

Scrapalungt!

Becca

Monika sa...

Grattis till 1-Års dagen. Självklart vill man vara med i tävligen.

j_monika@hotmail.com

Anonym sa...

GRATTIS PÅ ETT ÅRS DAGEN!!!
Hoppas på många fler skogstokiga år.

cilla.johansson@hotmail.com

Lotta sa...

Jag vill självklart vara med och ha chans att vinna någon av dina fina stämplar!

lottaj@brevet.nu

Mvh//Lotta

Anonym sa...

Hurra för dig som gör såååå fantastiska stämplar ! Det är så roligt att du gör stämplar som passar för så olika tillfällen.
Hoppas på många fler !!!
Kram från Eva

kvarnkullen@telia.com

jenny/e.j.m sa...

Ett stort grattis på ETT-årsdagen.
Hipp hipp hurra!
Och självklart vill jag ta en lott och hoppas på att TUREN landar i min låda. Håller alla tummar och tur.

Kram
Jenny/e.j.m (Åhlund)

min mailadress

jennys-kreativasida(@)tele2.se

Anonym sa...

Klart att jag vill vara med i tävlingen. Älskar dina stämplar.
anzi@dahlin.cx

maria ammar sa...

Jaaa, självklart vill jag vinna, stämplarna är uuunderbara!!

Hur och vart kan man köpa dessa underbara stämplar?

Jättefint färglaggda också! =0)

mammaria1979@hotmail.com

Kram Maria

Ann-Christin Skoglund sa...

Grattis till 1-Års dagen. Självklart vill man vara med i tävligen.
annskogspray.se

Eva F sa...

Tar gärna en lott på stämplarna.
eva.k.fredriksson@telia.com

Monika1971 sa...

Passar på att gratulera på 1-årsdagen! Önskar att jag själv hade den fantastiska skaparförmågan som jag ser här.

Skulle bra gärna vilja få en egen stämpel från Skogstokiga så jag hoppas på tur i tävlingen.

06386442@telia.com

God fortsättning på det nya Skogstokiga året!

Bammie sa...

Hurra hurra och grattis på födelsedagen.

Klart man vill vara med i utlottningen.

elisabeth.idenlund@comhem.se

lenislenis sa...

Vill gärna var med och tävla!
ngiyathanda@hotmail.com

Annika sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! *håller tummar och tår*

annika.berglund@home.se

sussilull sa...

Ja va roligt !! *hoppar o skuttar* Jag vill vara med!
Sussi@sussilull.se

Anonym sa...

Håller tummarna!
lindao@fonstermiljo.se

Suvi sa...

Tävlingsugen?
Japp så klart att jag vill vara med i denna tävling.

suvi_degerling@hotmail.com

Ulle sa...

Grattis på 1-årsdagen! :)

Vill givetvis vara med i utlottningen av någon av dina underbara stämplar ...

ullej8@gmail.com

louisevbg sa...

Visst vill jag vara med i tävlingen
louise@passagen.se
Kramiz

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med.
cia@home.se

Cia sa...

Jag vill gärna vara med

cia@home.se

DesignAnnique sa...

Och jag vill ju också vara med!

design_annique@hotmail.com

Mikaela sa...

Sökte efter lite inspiration och hittade till din blogg. Lite lagom tur att det råkade vara en tävling också!
Håller de två att det blir jag!!

Om jag inte vinner så undrar jag hur jag kan köpa de stämplarna, speciellt blomramen?!

Hälsningar Mikaela
provence19@hotmail.com

sofia sa...

Stort grattis på 1 årdagen! Jag vill självklart vara med och tävla :)

sofiaaa_89@hotmail.com

LenA sa...

Tar en lott och hoppas på turen att få ytterligare en av dina helt skogstokigt underbara stämplar!

lena.maria52@gmail.com

Teres sa...

Tar hemskt gärna en lott:)

teresrundkvist@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis på 1 årsdagen!
Kul med så fina stämplar.

jonas@dahlin.cx

Marie K sa...

WOW!!! Vilken lycka det vore att vinna den här utlottningen!!
TACK för chansen!

/Marie K

fnyssel@hotmail.com

Marianne sa...

Givetvis vill jag vara med i denna tävling! Jag är sååå sugen på att få tag i SkogsTokigas stämplar och hittar inte hur jag kan köpa dem, så jag hoppas på turen här!

info(a)sindra.net

Henrietta sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

henrietta.bratthammar@telia.com

skrappa60 sa...

jag älskar stämplar och vill gärna vara med vid lottdragningen

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen!

Jag vill också vara med och tävla om de här underbara stämplarna.

c.malmivaara@hotmail.com

annkan sa...

Säger ett Stort Grattis på ettårsdagen och så vill jag vara med och tävla förstås!

Älskar era stämplar!!

skruttan_55@hotmail.com

Anonym sa...

Naturligtvis vill också jag gratulera på 1-årsdagen!

alofwenmark@hotmail.com

Ansol sa...

Grattis på ettårsdagen.
Såklart vill jag gärna vara med och chansa på att vinna en stämpel.

annsofie.olsson(snabel-a)vgregion.se

Anita sa...

Hej vännen!
En stor grattiskram på ettårsdagen får du av mej. Den är du väl värd efter allt skapande som gör oss så lyckliga.

Jag har tagit en lott - tänk att de var blå. :o)

Min adress är anita-svensson@telia.com

Ha det gott.
Kramis från Anita

Lotta sa...

Självklart vill jag också vara med i din tävling. Grattis till 1års dagen!
Lotta.h.isaksson@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart måste jag vara med och tävla!
anette.e.d@telia.com

Många grattiskramar!

evakatarina sa...

Väntar hem mina första skogstokiga stämplar och har på känn att de inte kommer bli de enda i min samling. Kan jag ha turen att vinna en också är det ju inte fel.
GRATTIS på 1-årsdagen!

katarina.gutke@telia.com

Anonym sa...

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN!
Det klart man vill vinna en stämpel!
De är ju SKOGSTOKIGT häftiga!!!
MVH Louise
lollo72@mail.com

Marie sa...

Grattis på födelsedagen! Klart man vill vara med i en utlottning! Hur/var kan man köpa dom andra stämplarna?
Ha det gott!

Marie sa...

ja jag glömde ju skriva min e post... :oliverklara@hotmail.com

Ha det gott igen!

Monica sa...

Klart jag vill vara med i tävlingen! Att vinna en av dina läckra stämplar vore underbart =)

mathisen@brevet.nu

Anonym sa...

ETT SKOGSTOKIGT GRATTIS TILL DEJ PETRA!!

SKOGSTOKIGA STÄMPLAR HOPPAS JAG VINNA, SÅ ATT JAG KAN STÄMPLA DAG O NATT. INGET KAN FÅ MEJ ATT MÅ SÅ BRA SOM NÄR JAG UTLOPP FÖR SCRAPPINGEN TAR!!

KRAMIZ TILL DEJ!!

MVH ANNA I NYBRO

vinstlotten@hotmail.com

Mikepik sa...

En tävling kan man ju inte missa!!

marika.sandberg@satserup.se

Krammm

Therese sa...

Jag älskar dina stämplar så jag skulle bli jätteglad om jag vann stämplar i din tävling!
Kram Therese

NetteR sa...

Tar mig en lott jag med och hoppas på lite tur :-)

Pippin sa...

Grattis till 1-årsdagen! Klart man vill vara med och ta en lott.
pia-design@live.se

Kram, Pippin

Ellis sa...

Grattis på 1-års dagen! Jag vill jättegärna vara med och tävla om stämplarna! =)
Kram Elenor

elenor.s@gmail.com

Sara sa...

Grattis på födelsedagen! :)
Jag vill också vara med!

sara_d81@hotmail.com

Dolores sa...

Grattis på 1-årsdagen! :)

Jag är gärna med och tävlar.
doloresdolores@live.se

Anonym sa...

Tar en lott och hoppas på tur även om det är fredagen den 13.e idag...

Kram Malin (Maby)

malinbystrom@brinet.nu

Anonym sa...

vill skogstokigt gärna vara med i tävlingen

helena


helena@vestnet.nu

Anna-Lena sa...

Vem vill inte vara med å tävla?? Älskar dessa stämplar :))
Passar på att gratulera till 1-års dagen!
Kram Anna-Lena

anna-lenas@hotmail.com

Wildärtan sa...

Skogstokigt värre - Grattis!! Jag vill gärna va med:-)

wildartan@gmail.com

Anonym sa...

Grattis på 1 årsdagen!
Helt underbara stämplar, klart jag vill vara med och tävla.
Skogstokit värre...

fisens@bonetmail.com

Kram Fia

Johanna sa...

nyper en lott =)

johannasundell81@gmail.com

*hoppas*

Maria sa...

Tävlingar ska man givetvis vara med på!!!
Längtar tills min sida fyller ett år. Tyvärr knappt klar än hehe...

Fnusan666@hotmail.com

Kramis//Mia

mojje sa...

åh, mer än gärna tar jag en lott här och hoppas på massa tur!!

mojje500@hotmail.com

Caroline sa...

Även jag vill självklart vara med och tävla..

carolinescrap@gmail.com

/Caroline

Eva-Lena sa...

Tävling ...tjohii-klart jag vill va mé o vinna en läcker skogstokig stämpel!!!
eaea@telia.com

annika sa...

En sån här chans vill man ju inte missa! Klart som korvspad att man hoppas bli en av vinnarna av dina härliga stämplar! Kram Annika

mellbina68a@msn.com

Eva sa...

Chansen att vinna "Skogstokigt" tar jag gärna.


eva.karlsson_1@edu.kalmar.se

Teamjes sa...

Hittade hit av en slump. Vilka underbara stämplar. Klart man vill vinna en och föresten vart hittar jag dom att köpa ?
jessica.lundqvist@teamjes.com

Anneli sa...

Vinna en skogstokig stämpel, klart man vill!!
Jag tar gärna en lott och hoppas på tur...hoppas...hoppas...

Grattis på 1-årsdagen önskar
Anneli

annelierson@hotmail.com

Anonym sa...

Klart man vill vara med, när man har chansen att vinna en stämpel!
bergatrollet66@hotmail.com

Välkommen till Titti sa...

Så klart att man tar en lott till dina superfina stämplar som man inte får nog av.

Snöiga kramar från
Britt-Marie

schenstrom45@hotmail.com

Gunnies Pysselhörna sa...

Självklart att jag också vill vara med i tävlingen!
gunnie121@hotmail.com

Anonym sa...

Pjuu! Höll på att missa!
Grattis på födelsedagen!

linda@of.se

Nickan73 sa...

Hittade hit i sista stund *pustar*
Självklart vill jag vara med!

annikapnilsson@hotmail.com

Miax sa...

Åh sicken tur jag hade att jag kikade in här, så klart jag tar en lott!!!
miamcarlsson@hotmail.com