torsdag 8 januari 2009

Skruvburk och Award från Mia

Här har jag gjort en skruvburk som ska ges bort
i present med Skogstokigas stämpel "Snickare".
Burken är ganska stor och det hade gått att fylla på mycket mer :O).
Jag blev riktigt nöjd över resultatet.


Tack kära
Mia för Awarden. Jag blev jätteglad.
Jag ska egentligen nominera åtta stycken men det är ju hur svårt som helt.
Jag tycker alla ni som håller på med scrapbooking bör ha en award.
Speciellt mina Ex DTs och nuvarande DT och kommande DTs.
Skogstokiga kramar
Petra

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Såå söööööt den burken blev. Tänk vad det går att fixa till. Ja jag suger väl åt mej av awarden då jag är ett av dina gamla ex.Ha en bra dag! Kram Cathrin

Sunblizz sa...

Nämen! Vad läckert att en skruvbruk kan bli så tilltalande!!! ...kanske man borde grejja med nästa gång det är dags att städa ur städskåpet ! =)
Kram, Sara

jenny/e.j.m sa...

Vilken fin burk=)
Man kanske skulle ta och göra en sådann till "gubben" för att piffa upp hans garage=D

Må så gott!

//jenny/e.j.m