onsdag 21 januari 2009

2 Superduperfina kort från Lena och En utmärkelse från Katarina

Ett läcket kort från Lena med Skogstokigas "Kock/Bagare"
Visst blev det fint?


Här har Lena gjort ett kort i lila/blå nyanaser med Skogstokigas
"Blommor i cirkel nr 2"



Ett stort tack till Katarina som gav mig den här utmärkelsen "Kreativ Blogger"
Jag själv har mycket svårt att välja ut ett specifikt antal.


Här är reglerna:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
Skulle kunna välja hur många bloggar som helst men jag valde de här...
Jenny
Lena (fast jag ser att hon redan fått en :O)
Cathrin
Mia
Yvonne
Sandra

7 kommentarer:

mia.t sa...

Tack Petra för den fina utmärkelsen!
Kram Mia




...det är liiite tokigt med länkarna för mig och Jenny...

mia.t sa...

Jag glömde ju att säga att korten var superfina, särskilt det med kocken blev jag förtjust i!
Kram

sandra sa...

Men åh ....nu ser jag att du har en "sjuksyrra" stämpel, den skulle ju jag ha haft.....Vill ha alla dina stämplar förresten....jag fullkomligt älskar dom, det blev kärlek vid första ögonkastet:-)

Hur ofta lägger du ut nya stämplar? kan du inte skicka ut ett mail eller skriva en rad i bloggen när det kommer in nya.
Försöker kika in hit dagligen men ibland missar jag.

Tack så mycket gulliga du för utmärkelsen, jag blir så skogstokigt glad;-P

Massor av kramar från sandra

Sunblizz sa...

Nu blir jag alldeles rörd när jag tittar in i min blogg och hittar ett så fint inlägg! Tusen Tack för utmärkelsen! Jag blev så jätteglad att jag nästan utförde en skogstokig dans här på jobbet .. =)

Många kramar, Sara!

*tack!*

Petra Skogstokiga Rubberstamps sa...

Nu är länkarna rätt till de olika namnen

Yvonne sa...

1000-TACK för utmärkelsen. Blev JÄTTEglad =))
Ska lägga in den nu men det tar ett tag innan jag kan nominera 7 st. Får kika runt lite.
P.S jättefina kort och jag vill beställa några stämplar =))
KRAM//Yvonne

jenny/e.j.m sa...

Tack Petra för den fina utmärkelsen. Det värmer gott i hjärtat=)
Lenaoch Petra, vilka fina kort ni gör!
Så härliga färger och detaljer.
Vilka inspirationskällor ni är!

//Jenny/e.j.m