måndag 3 november 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Katarina

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:
Jag är påhittig
Jag älskar att laga och äta mat
Jag är matematiker
Jag måste stanna när jag pratar vilket gör mina vänninor galna när vi är och shoppar
Jag är höjdrädd
Jag åker kollektivt
Jag gillar höstrusk


Jag utmanar i min tur

Cathrin
Anneli
Henrietta
Anita
Jenny

Får inte ihop 5st för att andra hunnit före...

1 kommentar:

Soulsister sa...

Skogstokig matematiker? Hahaha, rena Einstein med andra ord ;)Kan det bli bättre???

*fnular på om hon har samma frissa med*

Kram från en med afrokryll